Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Oct 30, 2020

Netskope Named a Leader for Fourth Consecutive Year in Gartner Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers

SANTA CLARA, Calif. – October 30, 2020 – Netskope, the leading security cloud, today announced that Gartner, Inc. has recognized the company as a Leader in the 2020 “Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers” (CASBs) for the fourth consecutive year.

According to Gartner1,“Leaders demonstrate balanced progress and effort in all execution and vision categories. Their actions raise the competitive bar for all products in the market, and they can change the course of the industry. To remain Leaders, vendors must demonstrate a track record of delivering successfully in enterprise CASB deployments, and winning competitive assessments. Leaders produce products that embody all CASB capabilities and architectural choices, provide coverage of many cloud services, innovate with or ahead of customer challenges, and have a wide range of use cases. Leaders continually win selections and are consistently visible on enterprise shortlists. However, a leading vendor is not a default choice for every buyer, and clients should not assume that they should buy only from vendors in the Leaders quadrant.” We believe Gartner’s recognition of Netskope as a Leader, validates its constant evolution, as it continues to provide a solution that enables businesses worldwide with high-speed security that doesn’t hinder productivity.

“Netskope was founded on the idea that companies need a true cloud platform to secure and govern their traffic,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “As we have continued to evolve over the last eight years, we have seen the needs of the market constantly shifting and we have worked to stay one step ahead of these changes. With the emergence of the secure access service edge (SASE) architecture, Netskope has built a security platform that safely enables the business, without slowing it down. We believe that having, once again, been recognized by Gartner for our leadership, it provides continued validation for our ongoing focus in supplying the market with the most comprehensive security platform.”

Gartner’s “The Future of Network Security Is in the Cloud,” (August 2019) explains, “The legacy ‘data center as the center of the universe,’ network, and network security architecture, is obsolete and has become an inhibitor to the needs of digital business.” The report continues, “The enterprise perimeter is no longer a location; it is a set of dynamic edge capabilities delivered when needed as a service from the cloud.” Netskope uniquely understands the cloud and takes a data-centric approach that empowers security teams with the right balance of protection and speed they need to secure their digital transformation journey.

The Netskope Security Cloud, delivered on the NewEdge network infrastructure, provides unrivaled visibility and real-time data and threat protection for cloud services, websites, and private apps accessed from anywhere, on any device. No other company in the market has addressed shifting demands by combining next-generation SWG capabilities, the world’s leading CASB, zero trust network access, and advanced machine learning to detect unauthorized data exfiltration and advanced threat protection.

Today’s news also follows several milestones recently achieved by the company, starting with the Netskope NewEdge Platform becoming the most well-connected network for cloud-native data security. Netskope also recently appointed Dave Peranich, a veteran cloud and sales leader, as President of Go-To-Market and John Martin, a leading cloud and networking executive, as Chief Product Officer. Recent product innovations include the unveiling of Netskope’s Advanced Analytics, delivering continuous risk management with new analytics tools and dynamic visualization.

To review the 2020 Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers, download a complimentary copy from Netskope: www.netskope.com/casb-mq

SASE Week

Join Netskope December 7-11 for SASE Week, catered to helping attendees understand SASE architecture and enable their digital transformation journey. The week-long event will feature partners, customers, and analysts to demystify SASE for enterprises everywhere and educate about how Netskope was purpose-built for SASE. In addition to SASE, our speakers will look at topics like zero trust and data protection.

To learn more or register visit: saseweek.splashthat.com

1Gartner. Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers, Steve Riley, Craig Lawson, 28 October 2020.

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Sobre a Netskope

The Netskope security cloud provides unrivaled visibility and real-time data and threat protection when accessing cloud services, websites, and private apps from anywhere, on any device. Only Netskope understands the cloud and delivers data-centric security from one of the world’s largest and fastest security networks, empowering the largest organizations in the world with the right balance of protection and speed they need to enable business velocity and secure their digital transformation journey. Reimagine your perimeter with Netskope.