SASE Week 2023 bajo demanda! Explorar sesiones.

• Servicio de seguridad Productos Edge

Protéjase contra las amenazas avanzadas y en la nube y salvaguarde los datos en todos los vectores.

• Borderless SD-WAN

Proporcione con confianza un acceso seguro y de alto rendimiento a cada usuario remoto, dispositivo, sitio y nube.

La plataforma del futuro es Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) y Private Access for ZTNA integrados de forma nativa en una única solución para ayudar a todas las empresas en su camino hacia el Servicio de acceso seguro Arquitectura perimetral (SASE).

Todos los productos
Vídeo de Netskope
Next Gen SASE Branch es híbrida: conectada, segura y automatizada

Netskope Next Gen SASE Branch converge Context-Aware SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security y SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator en una oferta de nube unificada, marcando el comienzo de una experiencia de sucursal completamente modernizada para la empresa sin fronteras.

Obtenga más información sobre Next Gen SASE Branch
People at the open space office
Adopte una arquitectura de borde de servicio de acceso seguro (SASE)

Netskope NewEdge es la nube privada de seguridad más grande y de mayor rendimiento del mundo y ofrece a los clientes una cobertura de servicio, un rendimiento y una resiliencia incomparables.

Más información sobre NewEdge
NewEdge
Tu red del mañana

Planifique su camino hacia una red más rápida, más segura y más resistente diseñada para las aplicaciones y los usuarios a los que da soporte.

Obtenga el whitepaper
Tu red del mañana
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) de Netskope ofrece a sus clientes herramientas de integración eficaces para que saquen partido a su inversión en estrategias de seguridad.

Más información sobre Cloud Exchange
Vídeo de Netskope

Más información sobre NewEdge
Habilite de forma segura el uso de aplicaciones de IA generativa con control de acceso a aplicaciones, capacitación de usuarios en tiempo real y la mejor protección de datos de su clase.

Descubra cómo aseguramos el uso generativo de IA
Habilite de forma segura ChatGPT y IA generativa

Más información sobre Confianza Cero

Más información sobre soluciones industriales

• Seguridad definida

Predicciones 2024
La presentadora Emily Wearmouth se sienta a conversar con Sherron Burgess, vicepresidente sénior y CISO de BCD Travel, y Shamla Naidoo, directora de estrategia e innovación en la nube de Netskope, para hablar sobre los temas candentes que verán durante el próximo año.

Predicciones 2024
Últimos blogs

Cómo Netskope puede habilitar el viaje de Zero Trust y SASE a través de las capacidades del borde del servicio de seguridad (SSE).

SASE Week 2023: ¡Su viaje SASE comienza ahora!

Sesiones de repetición de la cuarta SASE Week.

Explorar sesiones
SASE Week 2023

Más información sobre el servicio de seguridad perimetral
  • Nuestros clientes

Netskope da servicio a más de 2.000 clientes en todo el mundo, entre los que se encuentran más de 25 de las 100 empresas de Fortune

• Soluciones para clientes

Le apoyamos en cada paso del camino, garantizando su éxito con Netskope.

• Comunidad de Netskope

Aprenda de otros profesionales de redes, datos y seguridad.

• Formación y certificación

La formación de Netskope le ayudará a convertirse en un experto en seguridad en la nube.

Ayudamos a nuestros clientes a estar preparados para cualquier situación

Ver nuestros clientes
El talentoso y experimentado equipo de servicios profesionales de Netskope proporciona un enfoque prescriptivo para su exitosa implementación.

Más información sobre servicios profesionales
Servicios profesionales de Netskope
La comunidad de Netskope puede ayudarlo a usted y a su equipo a obtener más valor de los productos y las prácticas.

Acceder a la Netskope Community
La comunidad de Netskope

Infórmese sobre Capacitaciones y Certificaciones

Apoyar la sostenibilidad a través de la seguridad de los datos

Netskope se enorgullece de participar en Vision 2045: una iniciativa destinada a crear conciencia sobre el papel de la industria privada en la sostenibilidad.

Apoyando la sustentabilidad a través de la seguridad de los datos
La más Alta en Ejecución. Más Avanzada en Visión.

Netskope ha sido reconocido como Líder en el Gartner® Magic Quadrant™ de 2023 en SSE.

Obtenga el informe

Más información sobre los socios de Netskope
September 3, 2015

Netskope Closes $75 Million Funding Round Led By Iconiq Capital

New investment is largest to date for growing CASB market, will help company accelerate rapid adoption of cloud services across the enterprise

Netskope, the leading cloud access security broker, today announced it has closed a $75 million Series D funding round led by Iconiq Capital. Existing investors Accel Partners, Lightspeed Venture Partners and the Social + Capital Partnership also participated in the round. The new capital will be used to expand sales, marketing, customer success, engineering and research operations worldwide. The new round brings Netskope’s total amount of funding raised to more than $130 million.

“This is a pivotal moment for the industry, and further validation that ensuring secure usage of cloud services is one of the single greatest concerns for CIOs and CISOs today,” said Sanjay Beri, co-founder and CEO, Netskope. “We founded Netskope on the premise that rapid development and adoption of cloud apps and services would bring about a new security conundrum for IT that simply couldn’t be addressed by existing tools built for on-premises apps or generic websites. Instead, a new innovative solution that brought real-time actionable context and security to the world of cloud apps powered by APIs was clearly needed. The explosive growth we’re experiencing is evidence that organizations need a solution that enables them to mitigate risk, prevent data loss, and govern usage in cloud apps beyond simply ‘allowing’ or ‘blocking’ the apps. We’re delighted that Iconiq has joined our team, and this investment will fuel our continuing efforts to help our customers safely migrate to and leverage the cloud.”

In the past year, Netskope has grown its customer base by 500%, resulting in an over 600% increase in revenue. The company’s customers rank among the world’s top ten healthcare, insurance, banking, retail, and manufacturing brands, as well as some of the most diverse and cutting-edge high-tech, energy and utility companies. The company has increased global headcount to 250 in response to continuing demand for its safe cloud enablement platform, and will also continue investment in building out Netskope’s global high performance cloud through new data centers across Asia-Pacific and Europe to meet growing demand.

“Netskope is one of the most important and promising companies tackling the inherent issues in sanctioned cloud services and shadow IT today. In the past year, its strong team and focused product vision have brought the company rapid growth,” said Eric Wolford, partner at Accel Partners. “We’re very pleased to deepen our partnership and further support Netskope’s efforts to help make cloud apps safer for businesses.”

Founded by executives and early architects with deep security pedigrees from Netscreen/Juniper Networks, Cisco, Palo Alto Networks, McAfee and Symantec, Netskope offers CIOs, CISOs and IT leaders the industry’s deepest visibility into and real-time control over enterprise cloud app usage for every cloud app – whether sanctioned or unsanctioned – and whether from a remote mobile device or on premises. Key milestones from the past year include:

• Over 600% year-over-year revenue growth
  • 500% year-over-year customer growth
  • 120% year-over-year headcount growth
  • Expansion into markets in Australia/New Zealand, Europe, Latin America, Israel, and Canada
  • The launch of the industry’s first on-premises CASB

Recursos

• Download Netskope’s quarterly cloud report for the latest on enterprise cloud app usage trends

Netskope™ is the leading cloud access security broker (CASB). Only the Netskope Active PlatformTM provides discovery, deep visibility, and granular control of sanctioned and unsanctioned cloud apps. With Netskope, IT can direct usage, protect sensitive data, and ensure compliance in real-time, on any device, including native apps on mobile devices and whether on-premises or remote, and with the broadest range of deployment options in the market. With Netskope, businesses can move fast, with confidence. Serving a broad customer base including leading healthcare, financial services, high technology, and retail enterprises, Netskope has been named to CIO Magazine’s top 10 cloud security startups and featured in such business media as CBS News, Wall Street Journal, and Forbes. Netskope is headquartered in Los Altos, California. Visit us at www.netskope.com and follow us on Twitter @Netskope.