¡El futuro de Zero Trust y de SASE es ahora! Regístrese ahora

cerrar
  • Servicio de seguridad Productos Edge chevron

Protéjase contra las amenazas avanzadas y en la nube y salvaguarde los datos en todos los vectores.

• Borderless SD-WAN chevron

Proporcione con confianza un acceso seguro y de alto rendimiento a cada usuario remoto, dispositivo, sitio y nube.

• Secure Access Service Edge chevron

Netskope SASE proporciona una solución SASE nativa en la nube, totalmente convergente y de un único proveedor.

La plataforma del futuro es Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) y Private Access for ZTNA integrados de forma nativa en una única solución para ayudar a todas las empresas en su camino hacia el Servicio de acceso seguro Arquitectura perimetral (SASE).

Todos los productos
Vídeo de Netskope
Next Gen SASE Branch es híbrida: conectada, segura y automatizada

Netskope Next Gen SASE Branch converge Context-Aware SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security y SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator en una oferta de nube unificada, marcando el comienzo de una experiencia de sucursal completamente modernizada para la empresa sin fronteras.

Obtenga más información sobre Next Gen SASE Branch
Personas en la oficina de espacios abiertos.
Diseño de una arquitectura SASE para Dummies

Obtenga un ejemplar gratuito del único manual que necesitará sobre diseño de una arquitectura SASE.

Obtenga el eBook
Adopte una arquitectura de borde de servicio de acceso seguro (SASE)

Netskope NewEdge es la nube privada de seguridad más grande y de mayor rendimiento del mundo y ofrece a los clientes una cobertura de servicio, un rendimiento y una resiliencia incomparables.

Más información sobre NewEdge
NewEdge
Tu red del mañana

Planifique su camino hacia una red más rápida, más segura y más resistente diseñada para las aplicaciones y los usuarios a los que da soporte.

Obtenga el whitepaper
Tu red del mañana
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) de Netskope ofrece a sus clientes herramientas de integración eficaces para que saquen partido a su inversión en estrategias de seguridad.

Más información sobre Cloud Exchange
Vídeo de Netskope

Más información sobre NewEdge
Habilite de forma segura el uso de aplicaciones de IA generativa con control de acceso a aplicaciones, capacitación de usuarios en tiempo real y la mejor protección de datos de su clase.

Descubra cómo aseguramos el uso generativo de IA
Habilite de forma segura ChatGPT y IA generativa

Más información sobre Confianza Cero
Netskope logra la alta autorización FedRAMP

Elija Netskope GovCloud para acelerar la transformación de su agencia.

Más información sobre Netskope GovCloud
Netskope GovCloud
  • Recursos chevron

• Blog chevron

• Eventos & Workshops chevron

• Seguridad definida chevron

Galletas, no bizcochos

Podcast: Galletas, no galletas
Últimos blogs

Cómo Netskope puede habilitar el viaje de Zero Trust y SASE a través de las capacidades del borde del servicio de seguridad (SSE).

SASE Week 2023: ¡Su viaje SASE comienza ahora!

Sesiones de repetición de la cuarta SASE Week.

Explorar sesiones
SASE Week 2023

Más información sobre el servicio de seguridad perimetral
Ayudamos a nuestros clientes a estar preparados para cualquier situación

Ver nuestros clientes
El talentoso y experimentado equipo de servicios profesionales de Netskope proporciona un enfoque prescriptivo para su exitosa implementación.

Más información sobre servicios profesionales
Servicios profesionales de Netskope
La comunidad de Netskope puede ayudarlo a usted y a su equipo a obtener más valor de los productos y las prácticas.

Acceder a la Netskope Community
La comunidad de Netskope

Infórmese sobre Capacitaciones y Certificaciones
  • Empresa chevron

• Por qué Netskope chevron

• Liderazgo chevron

• Partners chevron

Apoyar la sostenibilidad a través de la seguridad de los datos

Netskope se enorgullece de participar en Vision 2045: una iniciativa destinada a crear conciencia sobre el papel de la industria privada en la sostenibilidad.

Apoyando la sustentabilidad a través de la seguridad de los datos
La más Alta en Ejecución. Más Avanzada en Visión.

Netskope ha sido reconocido como Líder en el Gartner® Magic Quadrant™ de 2023 en SSE.

Obtenga el informe

Más información sobre los socios de Netskope

Netskope Selected as SC Magazine 2016 Trust Award Finalist

Leading Cloud Access Security Broker Recognized for Excellence in Security and Innovation

Netskope, the leading cloud access security broker, today announced that the Plataforma Activa Netskope has been recognized as a Trust Award finalist in the Best Cloud Computing Security Solution category for the 2016 SC Awards. The finalists and winners for the newly revamped Trust Awards (formerly Reader Trust Awards) are chosen by a distinguished group of leading IT security professionals from the SC Magazine readership and selected by the SC editorial team. Winners will be announced at the SC Awards 2016 ceremony to be held March 1, 2016 in San Francisco.

“From Duqu 2.0 to mobile cyberthreats to the nearly $1 billion stolen from financial institutions by the Carbanak cybercriminal group, 2015 saw near-exponential growth in the number and complexity of cyberattacks,” said Illena Armstrong, VP, editorial, SC Magazine. “As the bad guys shift and pivot strategies, so too do the men, women and companies working to stop them in their tracks. These finalist have shown that they are the best at what they do.”

“With cloud security as a top priority for every enterprise, Netskope is committed to delivering the most comprehensive solution that can accomplish more than just the simple discovery of cloud apps and instead mitigate risk, prevent data loss and govern usage in real-time in apps beyond simply ‘allowing’ or ‘blocking’ them,” said Sanjay Beri, co-founder and CEO, Netskope. “This is our number one priority as we continue to innovate and keep our customers’ security needs in mind. It is an honor to receive this recognition, which truly reflects all of the hard work of the employees behind Netskope Active Platform.

The SC Awards, now in its 19th year, are recognized throughout the security industry as the gold standard of excellence in cybersecurity. With the awards, SC Magazine recognizes the achievements of security professionals in the field, the innovations happening in the vendor and service provider communities, and the vigilant work of government, commercial and nonprofit entities. Vendors and service providers which offer a product and/or service for the commercial, government, educational, nonprofit or other industries are eligible for the SC Awards’ Trust Award category.

“Finalists for the Trust Awards are selected by a panel of approximately 100 professionals and the SC Magazine product reviews team,” said Illena Armstrong, VP, editorial, SC Magazine. “It’s a high bar to clear and we are proud to acknowledge Netskope as a finalist.”

Winners of the 2016 SC Awards will be announced at a gala dinner and cocktail party on March 1, 2016 in San Francisco. This event attracts top professionals in the IT security community and provides an invaluable opportunity for networking. To register for the 2016 SC Awards Gala please visit this link.

About SC Magazine

SC Magazine provides IT security professionals with in-depth and unbiased information through timely news, comprehensive analysis, cutting-edge features, contributions from thought leaders and the best, most extensive collection of product reviews in the business. By offering a consolidated view of IT security through independent product tests and well-researched editorial content that provides the contextual backdrop for how these IT security tools will address larger demands put on businesses today, SC Magazine enables IT security pros to make the right security decisions for their companies. Besides the monthly print magazine, special Spotlight editions and daily website, the brand’s portfolio includes SC Marketscope and SC Magazine Newswire, and face-to-face events, including the SC Congress series (New York, Chicago, Boston, Toronto, London, Amsterdam), and the SC Awards.

Netskope™, the leading cloud access security broker (CASB), helps enterprises find, understand and secure sanctioned and unsanctioned cloud apps. Through contextual awareness and a multi-mode architecture, Netskope sees the cloud differently. This results in the deepest visibility and control, the most advanced threat protection and data loss prevention and an unmatched breadth of security policies and workflows. The world’s largest companies choose Netskope, the only CASB that ensures compliant use of cloud apps in real-time, whether accessed on the corporate network, remotely or from a mobile device. With Netskope, enterprises move fast, with confidence. To learn more, visit our website.