Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Dec. 5, 2016

Netskope Named a 2016 CRN Product of the Year Winner

Netskope Threat Protection named overall winner in Cloud and Application Security category

Netskope, the leader in cloud security, today announced that CRN, a brand of The Channel Company, has named Netskope Threat Protection the winner in the 2016 Product of the Year Awards in the Cloud and Application Security category. Recognized products represent best-in-breed technological innovation as judged by CRN editors and the solution provider community at large.

Netskope Threat Protection combines threat intelligence, static and dynamic analysis, and machine-learning based anomaly detection to enable real-time detection, prioritized analysis, and remediation of threats that may originate from — or be further propagated by — cloud services. The Netskope Threat Protection capabilities integrate with industry-leading tools to create a defense-in-depth solution that reduces the time required for cloud threat detection and forensic analysis from hours to minutes.

Netskope Threat Protection provides an unparallelled view into sanctioned and unsanctioned cloud service usage, even if the user is accessing the cloud service remotely or from a mobile device. This vantage point over the cloud vector goes beyond other cloud access security broker (CASB) solutions that fail to see all cloud service usage and data movement. Netskope Threat Protection also understands and deciphers the context of the usage (the activity being performed such as sharing, uploading, downloading, etc.), the characteristics and exact classification of the data, the real identity of the user, and much more — information that may prove critical when thwarting an attack or limiting its blast radius

In 2016, for the first time, the top five finalists in 17 different Products of the Year technology categories were selected by CRN editors, while solution providers themselves rated those finalists to determine the winner. The Channel Company surveyed solution provider partners working with each of the finalists, asking them to rate the products on Technology, Revenue and Profit, and Customer Demand. The survey garnered over 5,000 responses.

Solution providers considered a number of factors in determining their ratings, including product quality and reliability, technical innovation, ease of integration, potential to drive revenue, and fulfillment of market and customer demands.

“CRN’s Products of the Year certainly bring laudable innovations to market, but they represent much more than technical prowess alone,” said Robert Faletra, CEO of The Channel Company. “These valuable products stand at the intersection of technological excellence, outstanding profit potential and high customer demand. Solution providers will find that our 2016 Products of the Year list serves as a valuable, one-of-a-kind guide to the all-around best new products in today’s IT marketplace.”

“With the fast evolving landscape of malware, ransomware and other threats to the enterprise, it is crucial that IT is able to see and understand the context and details of all cloud usage, be able to proactively set policies to govern it and reduce the surface area of risk while enabling its usage, and react immediately to ensure the security of sensitive data. Netskope Threat Protection goes beyond discovery, helping IT take immediate action against both internal and external threats, without sacrificing employee freedom,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “This recognition from CRN and The Channel Company validates our belief that the ongoing shift to the cloud will continue to accelerate as more organizations recognize that they can realize the benefits of the cloud without compromising security.”

The 2016 Products of the Year will be featured in the December issue of CRN and can be viewed online at www.crn.com/poty

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in the enterprise in real-time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — cloud with confidence. To learn more, visit our website.

About The Channel Company

The Channel Company enables breakthrough IT channel performance with our dominant media, engaging events, expert consulting and education and innovative marketing services and platforms. As the channel catalyst, we connect and empower technology suppliers, solution providers and end-users.

Backed by more than 30 years of unequalled channel experience, we draw from our deep knowledge to envision innovative new solutions for ever-evolving challenges in the technology marketplace. www.thechannelco.com

CRN is a registered trademark of The Channel Company, LLC. The Channel Company logo is a trademark of The Channel Company, LLC (registration pending). All rights reserved.