Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

March 10, 2016

Netskope Recognized on CRN’s Security 100 List

Netskope, the leading cloud access security broker, today announced that CRN®, a brand of The Channel Company, has named Netskope to its inaugural 2016 Security 100 list. This project recognizes the leading security vendors in each of five categories: Endpoint Security; Identity and Access Management and Data Protection; Network Security; Security Information and Event Management (SIEM) and Threat Detection; and Web and Application Security.

The companies in CRN’s Security 100 have demonstrated creativity and innovation in product development, as well as a strong commitment to delivering those offerings through a vibrant channel of solution providers.

In addition to recognizing security technology vendors for outstanding products and services, the Security 100 list also serves as a valuable guide for solution providers trying to navigate the IT security market. The list aids prospective channel partners in identifying the vendors that can best help them improve or expand their security offerings.

Netskope is recognized for its leading cloud access security broker (CASB) platform, which gives IT the ability to find, understand, and secure cloud apps. Unlike other CASB vendors that fail to see all cloud app usage and data movement, the Netskope Active Platform empowers organizations to direct usage, protect sensitive data, defend against threats, and ensure compliance in real-time, on any device, for any cloud app, regardless of whether a user is accessing an app remotely or from a mobile device.

The Netskope Channel Partner Program offers businesses that look to differentiate themselves from traditional security solutions a unique opportunity to drive growth and profitability for their company. The program is designed to reward and support Netskope partners, offering them an exceptional revenue opportunity and their customers a solution to meet their needs.

“Security solutions are more essential than ever to the health and sustainability of every business, large or small,” said Robert Faletra, CEO, The Channel Company. “The frequency and complexity of IT security threats have vastly increased in recent years, requiring rapid innovation and an incisive, forward-thinking defense strategy. The importance of having expertly secured networks, software, hardware, applications and databases cannot be overstated. Our Security 100 list honors those tech suppliers at the forefront of this field for their contributions to the advancement of the channel and to the IT market at large.”

“As a company committed to working with and supporting our channel partners, we are delighted to have been named to CRN’s Security 100 List,” said Gary Ochs, vice president of channel sales, Netskope. “We will continue to deepen our channel partner relationships and work with our partner network to ensure that enterprises around the world can safely enable the cloud for their workforce with the deepest visibility and real-time, actionable control over their cloud app ecosystem.”

The Security 100 list will be featured in the April 2016 issue of CRN and online at www.crn.com/security100.

Recursos

• Download the Netskope February 2016 Cloud Report for the latest on enterprise cloud app usage trends
  • Learn more about how to gain visibility into enterprise cloud apps and how to ensure they are secure and compliant
  • Visit the Netskope Hub for the latest commentary and insight on trends from the Netskope team

Sobre a Netskope

Netskope™, the leading cloud access security broker (CASB), helps enterprises find, understand and secure sanctioned and unsanctioned cloud apps. Through contextual awareness and a multi-mode architecture, Netskope sees the cloud differently. This results in the deepest visibility and control, the most advanced threat protection and data loss prevention and an unmatched breadth of security policies and workflows. The world’s largest companies choose Netskope, the only CASB that ensures compliant use of cloud apps in real-time, whether accessed on the corporate network, remotely or from a mobile device. With Netskope, enterprises move fast, with confidence. To learn more, visit our website.

About the Channel Company

The Channel Company enables breakthrough IT channel performance with our dominant media, engaging events, expert consulting and education, and innovative marketing services and platforms. As the channel catalyst, we connect and empower technology suppliers, solution providers and end users. Backed by more than 30 years of unequaled channel experience, we draw from our deep knowledge to envision innovative new solutions for ever-evolving challenges in the technology marketplace. www.thechannelco.com

CRN is a registered trademark of The Channel Company, LLC. The Channel Company logo is a trademark of The Channel Company, LLC (registration pending). All rights reserved.