Obtenga el informe

• Satisfacción de los Clientes

Asegure su viaje de transformación digital y aproveche al máximo sus aplicaciones en la nube, web y privadas.

• Soporte al cliente

Compromiso y soporte proactivo para optimizar su entorno de Netskope y acelerar su éxito.

Participe en un taller de seguridad en la nube práctico y gratuito que le enseñará a adoptar de forma segura los servicios en la nube dentro de su empresa.

Buscar un taller

May 19, 2021

Netskope Launches Online Community Connecting Network, Data, and Cloud Security Professionals Through Peer Collaboration

Highlights increased demand for Netskope’s leading SASE solution

SANTA CLARA, Calif. – May 19, 2021 – Netskope, the SASE leader, today launched the Netskope Online Community, a forum built for customers to come together with like-minded professionals to learn from one another, share tips, ideate, and gain valuable perspective on the industry in a peer-driven online environment.

Digital transformation continues to revolutionize the way people work and what they expect. With the rapid adoption of new tools to secure remote workers, the need for better integration and collaboration has created new solutions and opportunities to optimize security and networking for the cloud. The Netskope Online Community brings together a diverse group of people across industries and areas of expertise that share passions for security, data protection, and networking, all with the desire to learn, share, and discuss ideas with knowledgeable peers.

“Netskope has seen tremendous momentum in the last year as companies seek a cloud security and networking solution that prioritizes data protection,” said Jason Clark, Chief Strategy Officer at Netskope. “Remote work is here to stay and now more than ever is the time for networking and security experts to collaborate. Our new online community enables Netskope customers to connect, learn, and collaborate with other professionals around the world. With this community, Netskope is continuing to invest in our customers and their success and we look forward to regular feedback and learnings that will help us help them even more.”

The new Netskope Online Community features:

• Topic Subscription: Receive all the latest updates on specific topics of interest
  • Discussion Boards: Learn from and discuss with network and  security industry experts
  • Dynamic Content: Platform automatically recommends related discussions, threat research, industry trends, and much more
  • Incentives: Earn badges and level-up ranks as you participate

To visit and explore the community, click here

To watch the video intro, click here

More than 1,000 customers—including more than 25 of the Fortune 100—already benefit from the breadth and depth of Netskope offerings. To learn more about the Netskope Security Cloud please visit https://www.netskope.com/products

Netskope, el líder en SASE, conecta de forma segura y rápida a los usuarios directamente a internet, a cualquier aplicación y a su infraestructura desde cualquier dispositivo, dentro o fuera de la red. Con CASB, SWG y ZTNA incorporados de forma nativa en una única plataforma, la plataforma Netskope Security Cloud proporciona el contexto más detallado (a través de una tecnología patentada) para permitir el acceso condicional y el conocimiento del usuario, al tiempo que aplica los principios de confianza cero en la protección de datos y la prevención de amenazas en todas partes. A diferencia de otros que obligan a hacer concesiones entre la seguridad y la red, la nube privada de seguridad global de Netskope proporciona capacidades de computación completas en el perímetro.

Netskope es rápido en cualquier lugar, se centra en los datos y es cloud-smart, todo ello permitiendo una buena ciudadanía digital y un coste total de propiedad menor.