Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma
Birds eye view metropolitan city

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório Vá para a plataforma
Netskope gartner mq 2022 sse leader

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

• Treinamento e certificação

Netskope training will help you become a cloud security expert.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Proteja sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo seus aplicativos de nuvem, web e privados com o treinamento da Netskope.

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Eventos de palestras da Netskope CSO

Conheça a equipe Netskope CSO em um de nossos próximos eventos.

Encontrar um evento
Netskope CSO Team

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Press Release

Netskope Announces Key Zero Trust Network Access Updates, Further Enabling Enterprises to Protect Data Everywhere Across Hybrid Work Environments

SANTA CLARA, Calif. – June 21, 2022 – Netskope, the leader in Security Service Edge (SSE) and Zero Trust, today announced key enhancements to Netskope Private Access, the zero trust network access (ZTNA) cornerstone of Netskope’s award-winning security platform. Netskope customers can now apply zero trust principles seamlessly across the widest range of hybrid work security needs, including SaaS, IaaS, private applications, web, e-mail, and endpoint devices.

The new normal of hybrid work means enterprises are rapidly adopting Secure Access Service Edge (SASE) technology architecture. Key to SASE, ZTNA enables organizations to transition from legacy remote access VPN to a modern infrastructure that is efficient and more secure.

Gartner predicts:

• “By 2025, 70% of organizations that implement agent-based zero trust network access (ZTNA) will choose a security service edge (SSE) provider for ZTNA, rather than a stand-alone offering, up from 20% in 2021[1].
  • By 2026, 50% of organizations will prioritize advanced data security features for inspection of data at rest and in motion as a selection criterion for SSE, up from 15% in 2021.

Netskope Private Access Delivers ZTNA for Hybrid Work

Netskope Private Access, which provides ZTNA services, is a critical component of the Netskope Intelligent SSE platform. It connects users anywhere, using any device, to corporate resources everywhere and continuously evaluates context and adapts to reduce risk. With today’s release, this same context has been extended to the enterprise data layer, leveraging Netskope’s unified DLP capabilities. Netskope has been consistently lauded for its advanced data protection capabilities, which are emphasized as an area in which other SASE and SSE vendors lag behind.

New and updated features of Netskope Private Access include:

• Data protection. Enterprises can monitor and protect data in situations such as third-party access and employee BYOD, preventing sensitive data from leaving the corporate environment.
  • Insider risk mitigation. Netskope Private Access continuously monitors application and data use, detects activities and behavior anomalies using UEBA, and applies adaptive access policies based on user risks.
  • Support for hybrid work. Netskope Private Access enables secure connection to private applications without requiring users to authenticate into a Netskope client. Among other benefits, this enables enterprises to quickly and efficiently onboard newly hired remote employees and ensure they can be productive on day one of employment—without creating security risks.
  • Application discovery. With improved application discovery capabilities in Netskope Private Access, network administrators gain detailed insight of private applications in use by teams, as well as the scope of individual user’s access and traffic patterns.
  • API Automation. Netskope Private Access APIs automate the application administrative setup processes, thus efficiently enabling access to applications with adaptive access controls and policies, as well as streamlining how teams perform ongoing maintenance and application management.
  • Easy accessibility from major cloud marketplaces. Publishers for Netskope Private Access are now available via the Microsoft Azure marketplace, meaning Microsoft Azure cloud customers can easily select packages to deploy Netskope Private Access with their application environment. Netskope Private Access Publishers are already available via the Amazon Web Services marketplace.

“Enterprises need data-centric ZTNA—period. Private applications often house some of an organization’s most valuable information, including trade secrets and code repositories, and are an absolute must for comprehensive data protection capabilities,” said John Martin, Chief Product Officer, Netskope. “These key enhancements to Netskope Private Access extend Netskope’s award-winning zero trust data protection capabilities that much further, offering enterprises multiple options to protect information, from inspecting private application traffic, to applying DLP in risky use cases such as third-party access and BYOD.”

“Zero trust network access is all about optimizing the balance of enabling access and mitigating risk, and the most effective ZTNA solutions, including Netskope Private Access, help reduce the risk and exposure associated with legacy remote access VPNs,” said Chris Rodriguez, Research Director, Security & Trust, IDC. “Enterprises should be pleased to see that Netskope continues to innovate and has now added capabilities to strengthen data protection policies across the widest range of use cases, from SaaS to private apps.”

A hybrid work environment requires the ability to apply zero trust principles to govern behavior by users, devices, networks, applications, and data—increasing confidence in policy enforcement everywhere. Under zero trust, technology resources no longer place implicit trust in any entity that wants to connect. By evaluating several contextual elements—user role and identity, device identity and security posture, time of day, plus the sensitivity level of the data, and more—the resource itself can determine an appropriate level of confidence, or trust, only for that specific interaction and only for that specific resource. As a result—using Netskope Intelligent SSE with zero trust data protection applied throughout—businesses become more agile, reduce risk, and streamline application deployment and ongoing maintenance.

Netskope Private Access updates will be generally available to customers later this year. For more on today’s announcement, read the Netskope blog.

Gartner Disclaimer

O Gartner não endossa nenhum fornecedor, produto ou serviço descrito em suas publicações de pesquisa e nem aconselha os usuários de tecnologia a selecionarem exclusivamente os fornecedores melhor classificados ou com outra designação. As publicações de pesquisa do Gartner contêm as opiniões de sua organização de pesquisa e não devem ser interpretadas como declarações dos fatos. O Gartner se exime de todas as garantias, expressas ou implícitas, referentes a esta pesquisa, inclusive quaisquer garantias de comercialização ou adequação a um determinado propósito.

GARTNER é uma marca registrada e marca de serviço do Gartner, Inc. e/ou de suas afiliadas nos EUA e internacionalmente, e é utilizada aqui mediante permissão. Todos os direitos reservados.

Sobre a Netskope

Netskope, a global cybersecurity leader, is redefining cloud, data, and network security to help organizations apply Zero Trust principles to protect data. The Netskope Intelligent Security Service Edge (SSE) platform is fast, easy to use, and secures people, devices, and data anywhere they go. Netskope helps customers reduce risk, accelerate performance, and get unrivaled visibility into any cloud, web, and private application activity. Thousands of customers, including more than 25 of the Fortune 100, trust Netskope and its powerful NewEdge network to address evolving threats, new risks, technology shifts, organizational and network changes, and new regulatory requirements. Learn how Netskope helps customers be ready for anything on their SASE journey, visit netskope.com.

[1] Gartner, “Critical Capabilities for Security Service Edge,” John Watts, Craig Lawson, Charlie Winckless, Aaron McQuaid, February 16, 2022.