Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Feb. 13, 2017

Netskope Named a 2017 Cybersecurity Excellence Award Winner

Netskope Cloud DLP named overall winner in the Cybersecurity Product, Data Leakage Prevention category

Netskope, the leader in cloud security, today announced that Netskope Cloud DLP has been named the overall winner in the Cybersecurity Product, Data Leakage Prevention category of the 2017 Cybersecurity Excellence Awards. Winners were selected based on the strength of their submissions and through popular votes by members of the information security community.

The Cybersecurity Excellence Award is a prestigious award that honors individuals, products and companies that demonstrate excellence, innovation and leadership in information security. This independent awards program is produced in cooperation with the Information Security Community on LinkedIn, tapping into the experience of more than 300,000 cybersecurity professionals to recognize the world’s best cybersecurity products, individuals and organizations.

Integrated with the Netskope Active Platform, Netskope Cloud DLP has been implemented at scale across many of the largest organizations in the world, including leading healthcare, retail, financial services and technology-focused businesses. More than three quarters of these customers have taken advantage of the company’s flexible, all-mode cloud access security broker (CASB) architecture in conjunction with Netskope’s market-leading Cloud DLP when deploying Netskope. By decoding not just the published APIs of sanctioned cloud services, but also the thousands of unpublished APIs in sanctioned and unsanctioned services, the patented Netskope Context Engine enables enterprises to detect and control sensitive or regulated content both at rest in cloud services and in real-time en route to or from any cloud service, including across entire service categories and unsanctioned or shadow services.  This enables Netskope to enforce cloud DLP policies on more cloud services than any other vendor in the CASB market.

“With over 450 entries, the 2017 awards were highly competitive. All winners and finalists reflect the very best in leadership, excellence and innovation in today’s cybersecurity industry,” said Holger Schulze, founder of the 350,000 member Information Security Community on LinkedIn which organizes the awards program. “Netskope Cloud DLP proved to be the strongest and most robust solution, and we congratulate them on winning the award in the data leakage prevention category.”

“The significant rise in the volume of sensitive business data stored in and shared across cloud services has for too long been unaddressed by traditional security vendors,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “Our aim with Netskope Cloud DLP has always been to provide the most advanced DLP for the cloud. When combined with our award-winning cloud threat prevention solution, we have pioneered protection against malicious and inadvertent data exfiltration and exposure in the cloud for the world’s largest organizations. This recognition is further validation that we have built the best and most comprehensive solution available in the market.”

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in the enterprise in real time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — security evolved. To learn more, visit our website.