Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Sept. 19, 2017

Netskope Receives 2017 Cloud Computing Security Excellence Award

Netskope, the leader in cloud security, announced today that TMC, a global, integrated media company, has named the Netskope Active Platform as a 2017 Cloud Computing Security Excellence Award winner. The Cloud Computing Security Excellence Award, presented by Cloud Computing magazine, recognizes companies in two distinct categories that have most effectively leveraged cloud computing in their efforts to bring new, differentiated offerings to market.

Cloud-Delivered Security

With the ever-increasing number of hacks and intrusions, ensuring the security of our applications, services, data, and devices has never been more critical.  Exemplary security solutions leveraging the cloud as the delivery model have been recognized.

Cloud Security

For years, one of the chief causes of delay or even rejection of cloud migration has been security. Select products and services keeping cloud infrastructure and applications secure have also been presented with Cloud Security Excellence Awards.

The Netskope Active Platform has been recognized in the Cloud category.

“Netskope is committed to delivering the most comprehensive solution in the market to gain real-time visibility into and secure all cloud services, inclusive of preventing data loss and unwanted data exposure, preventing and remediating cloud threats, enabling granular dynamic access control and governing usage in real time from any user and from any device, all while ensuring employees have the freedom to safely use and enable the cloud services and the devices they choose,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “This is our top priority as we continue to innovate to solve our customers’ cloud security problems and this award is a testament to the hard work of the employees behind the Netskope Active Platform.”

About the Netskope Active Platform

The exponential growth of cloud services has upended a security industry built around the legacy idea of the network perimeter. This is exacerbated by the evolving way that people work, with employees accessing information from on-premises and remote locations and often from a combination of desktops, laptops, and mobile devices, enabling transactions to seamlessly traverse the network, cloud, and web across any endpoint. Many current security solutions fail to look deep enough into these transactions, resulting in an incomplete contextual understanding and multiple weaknesses in enterprise defenses including:

• Data exfiltration by careless or malicious employees via unsanctioned cloud services
  • Access to regulated information housed in company sanctioned cloud services from personal devices
  • Access to data contained in cloud services from devices that allow users to go “direct-to-cloud”
  • Propagation of malware and ransomware from threats that blend the use of cloud and web
  • Websites that connect to cloud services to deliver content to visitors

Designed to be content- and context-aware and action-oriented, the Netskope Active Platform addresses this emerging security challenge, giving security teams the visibility and control necessary to allow employees to work efficiently in a service-, device-, and location-agnostic manner.

“Recognizing leaders in the advancement of cloud computing, TMC and Cloud Computing magazine are proud to announce the Netskope Active Platform as a recipient of the Cloud Computing Security Excellence Award,” said Rich Tehrani, CEO, TMC. “Netskope is being honored for their achievement in bringing innovation and excellence to the market, while leveraging the latest technology trends.”

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in the enterprise in real-time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — cloud with confidence. To learn more, visit our website.

About TMC
Global buyers rely on TMC’s content-driven marketplaces to make purchase decisions and navigate markets. This presents branding, thought leadership and lead generation opportunities for vendors/sellers.

TMC’s Marketplaces:

• Unique, turnkey Online Communities boost search results, establish market validation, elevate brands and thought leadership, while minimizing ad-blocking.
  • Custom Lead Programs uncover sales opportunities and build databases.
  • In-Person and Online Events boost brands, enhance thought leadership and generate leads.
  • Publications, Display Advertising and Newsletters bolster brand reputations.
  • Custom Content provides expertly ghost-crafted blogs, press releases, articles and marketing collateral to help with SEO, branding, and overall marketing efforts.

Comprehensive Event and Road Show Management Services help companies meet potential clients and generate leads face-to-face.