Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma
Birds eye view metropolitan city

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório Vá para a plataforma
Netskope gartner mq 2022 sse leader

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

• Treinamento e certificação

Netskope training will help you become a cloud security expert.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Proteja sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo seus aplicativos de nuvem, web e privados com o treinamento da Netskope.

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Eventos de palestras da Netskope CSO

Conheça a equipe Netskope CSO em um de nossos próximos eventos.

Encontrar um evento
Netskope CSO Team

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Press Release

Netskope Revolutionizes Data Protection with Patented Lightweight, Cloud-Powered Endpoint Data Loss Prevention

Netskope Intelligent Security Service Edge and Zero Trust Engine extend unified data protection from cloud and web to private apps and endpoint devices

SANTA CLARA, Calif. – May 24, 2022 – Netskope, the leader in Security Service Edge (SSE) and zero trust, today announced a key expansion of data protection capabilities to endpoint devices and private apps. The introduction of a patented endpoint data loss prevention (DLP) solution will enable Netskope Intelligent SSE customers to protect data everywhere it moves across the hybrid enterprise.

Zero trust principles are critical to SSE, which describes the security stack needed to enable a modern Secure Access Service Edge (SASE) architecture. Data protection is of utmost importance throughout a SASE architecture—specifically, the need for security to move with data wherever it is accessed, and apply zero trust to determine the right level of access. Additionally, legacy and endpoint DLP offerings have failed enterprises by being siloed, complicated, and intrusive, hindering user productivity.

Netskope has been consistently recognized by top industry analysts for its advanced data protection capabilities. With today’s continued expansion of the Netskope Intelligent SSE platform, Netskope customers will be able to protect data across SaaS, IaaS, private applications, web, e-mail, and endpoint devices from a single converged data protection solution, leveraging machine learning, user and entity behavior analytics (UEBA), and insider threat mitigation capabilities to improve security efficacy, efficiency, and agility.

Notable features of Endpoint DLP include:

• Context-aware, zero trust data protection on local peripherals and devices, such as USB drives and printers
  • Unified data classification, policy enforcement, and incident management for DLP across SaaS, IaaS, private apps, web, e-mail, and endpoint devices
  • A patented lightweight endpoint agent with cloud-based inspection and contextual data protection policies that enhance the user experience
  • Machine learning and Advanced Analytics to help simplify data classification and policy definition, lowering operational overhead
  • UEBA, which makes it possible to identify and stop complex data loss scenarios such as insider risk, where users are unintentionally or even maliciously abusing their access to data

“No SASE or zero trust journey will be successful without data protection capabilities that can address all critical use cases in a way that is easy to deploy and doesn’t slow down users,” said John Martin, Chief Product Officer, Netskope. “The introduction of Endpoint DLP extends Netskope’s award-winning data protection capabilities that much further, to critical use cases with endpoint devices. While some competitors may offer unified policy and management or provide data protection for certain vectors, Netskope is the only vendor that can provide truly converged data protection across the full IT environment. We are very excited to deliver Endpoint DLP to customers as another Netskope game-changer.”

“With Netskope’s new eDLP, we can now offer single-pass data protection —across all vectors, from the cloud to the endpoint —with unified policies, within a single management console,” said Mick Coady, Global Vice President CyberSecurity Solutions, World Wide Technology. “As a Platinum Partner in Netskope’s Evolve partner program, we’re seeing the huge growth opportunity that Netskope’s Intelligent SSE approach represents. This new addition will accelerate that growth.”

A work-from-anywhere, or “hybrid,” environment makes it increasingly difficult to maintain security models based on implicit trust in any entity that wants to connect. Zero trust principles enable organizations to govern access to data based on behavior by users, devices, networks, and applications— increasing confidence in policy enforcement everywhere. By evaluating several contextual elements—user identity, device identity and security posture, time of day, geolocation, business role, sensitivity level of the data, and more—the resource itself can determine an appropriate level of confidence, or trust, only for that specific interaction and only for that specific resource. Using Netskope Intelligent SSE with zero trust principles applied throughout the environment, businesses become more agile, reduce risk, and streamline solution deployment and maintenance.

“DLP has been extremely complicated and cumbersome, and that’s before you factor in cloud, web, email, private apps, and endpoints,” said Frank Dickson, IDC Group Vice President, Security & Trust. “Netskope looks to address complexity with integration, providing a unified cloud delivered solution. Compared to old school network and endpoint-based DLP solutions, having DLP in this integrated solution makes it dramatically easier to protect data wherever it may be and in a manner that is frictionless for end users. It is a win-win.”

Visit Netskope and take a demo of Intelligent SSE at Booth #S449 at RSA Conference, June 6-9, 2022, in San Francisco. For more on today’s announcement, read the Netskope blog.

Sobre a Netskope

Netskope, a global cybersecurity leader, is redefining cloud, data, and network security to help organizations apply zero trust principles to protect data. The Netskope Intelligent Security Service Edge (SSE) platform is fast, easy to use, and secures people, devices, and data anywhere they go. Netskope helps customers reduce risk, accelerate performance, and get unrivaled visibility into any cloud, web, and private application activity. Thousands of customers, including more than 25 of the Fortune 100, trust Netskope to address evolving threats, new risks, technology shifts, organizational and network changes, and new regulatory requirements. Learn how Netskope helps customers be ready for anything on their SASE journey, visit netskope.com.