Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

June 21, 2016

Netskope and VMware To Deliver End-to-End Solution for Securing Cloud Access for Mobile Users

Integrated offering gives IT full visibility and control over mobile devices, apps, and activities

Netskope, the leading cloud access security broker (CASB) today announced an integrated offering with VMware that enables IT departments to maintain appropriate visibility and control over their users’ mobile devices and cloud app ecosystems. This end-to-end offering affords greater flexibility to mobile and remote workforces by allowing employees to use their devices and apps of choice without sacrificing the ability of IT to monitor usage and enforce policies.

The integrated solution combines VMware Workspace™ ONE™ (powered by VMware Identity Manager, and VMware AirWatch Enterprise Mobility Management) and the Netskope Active Platform™ CASB solution to provide extensive visibility and control over user identity access rights and privileges across hybrid and multi-cloud environments. The solution represents the most comprehensive mobile-to-cloud solution on the market today. Specifically, the solution enables customers that want full control from mobile to cloud to:

• Streamline the deployment of Netskope by using on-device presence from VMware AirWatch to push a CASB mobile profile for cloud app monitoring and control.
  • Govern mobile-to-cloud access by creating a unified user experience and fully secured flow from sign-on through the entire app session including app activities and content access.
  • Enforce advanced, enterprise data loss prevention (DLP) policies both in cloud apps and in the secure container on the device based on the detection of sensitive data at rest in or en route to or from cloud apps.

The Netskope Active Platform gives IT the ability to find, understand, and secure cloud apps. Only Netskope empowers organizations to gain surgical visibility and control, protect sensitive data using “noise-cancelling” enterprise cloud DLP, enable compliance in real-time, on any device, for any cloud app so the business can move fast, with confidence.

“CASB, IDaaS and EMM are complementary technologies that help IT better manage the ever-growing volume of cloud apps being used by employees all over the world,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “IT walks a constant tightrope between enabling productivity by letting employees use their preferred cloud apps and setting secure cloud app usage policies that mitigate security risks. This offering with VMware gives IT the ability to do just that, while maintaining end-to-end visibility and control.”

“Both IT and end-users are increasingly embracing cloud services to become more productive and to change the way work is done by leveraging modern tools,” said Sanjay Poonen, executive vice president and general manager, End-User Computing and head of global marketing and communications, VMware. “The combination of EMM, IDaaS and CASB allows IT to say ‘yes’ to using these tools without compromising corporate security. Working with CASB leaders like Netskope creates solutions that our customers can use to enjoy the flexibility of mobile and cloud, while maintaining the control IT requires.”

Sobre a Netskope

Netskope™, the leading cloud access security broker (CASB), helps enterprises find, understand and secure sanctioned and unsanctioned cloud apps. Through contextual awareness and a multi-mode architecture, Netskope sees the cloud differently. This results in the deepest visibility and control, the most advanced threat protection and data loss prevention and an unmatched breadth of security policies and workflows. The world’s largest companies choose Netskope, the only CASB that ensures compliant use of cloud apps in real-time, whether accessed on the corporate network, remotely or from a mobile device. With Netskope, enterprises move fast, with confidence. To learn more, visit our website.

VMware, VMware Workspace ONE, VMware Identity Manager, AirWatch, and AirWatch Enterprise Mobility Management are registered trademarks or trademarks of VMware, Inc. in the United States and other jurisdictions.