Netskope debuta como Líder en el Cuadrante Mágico™ de Gartner® para Single-Vendor Secure Access Service Edge Obtenga el informe

cerrar
  • Por qué Netskope chevron

Cambiar la forma en que las redes y la seguridad trabajan juntas.

• Nuestros clientes chevron

Netskope atiende a más de 3.400 clientes en todo el mundo, incluidos más de 30 de las 100 empresas más importantes de Fortune

• Nuestros Partners chevron

Un Líder en SSE.
Y ahora Líder en SASE Single-Vendor.

Descubre por qué Netskope debutó como Líder en el Cuadrante Mágico de Gartner® 2024 para Secure Access Service Edge (SASE) de Proveedor Único.

Obtenga el informe
Visionarios del cliente en primer plano

Read how innovative customers are successfully navigating today’s changing networking & security landscape through the Netskope One platform.

Obtenga el eBook
Visionarios del cliente en primer plano

Más información sobre los socios de Netskope
Tu red del mañana

Planifique su camino hacia una red más rápida, más segura y más resistente diseñada para las aplicaciones y los usuarios a los que da soporte.

Obtenga el whitepaper
Tu red del mañana
Presentamos la Netskope One Plataforma

Netskope One es una Plataforma nativa en la nube que ofrece servicios convergentes de seguridad y redes para hacer posible su transformación SASE y de confianza cero.

Más información sobre Netskope One
Abstracto con iluminación azul
Adopte una arquitectura de borde de servicio de acceso seguro (SASE)

Netskope NewEdge es la nube privada de seguridad más grande y de mayor rendimiento del mundo y ofrece a los clientes una cobertura de servicio, un rendimiento y una resiliencia incomparables.

Más información sobre NewEdge
NewEdge
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) de Netskope ofrece a sus clientes herramientas de integración eficaces para que saquen partido a su inversión en estrategias de seguridad.

Más información sobre Cloud Exchange
Vídeo de Netskope
  • Servicio de seguridad Productos Edge chevron

Protéjase contra las amenazas avanzadas y en la nube y salvaguarde los datos en todos los vectores.

• Borderless SD-WAN chevron

Proporcione con confianza un acceso seguro y de alto rendimiento a cada usuario remoto, dispositivo, sitio y nube.

• Secure Access Service Edge chevron

Netskope One SASE proporciona una solución SASE nativa en la nube, totalmente convergente y de un único proveedor.

La plataforma del futuro es Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) y Private Access for ZTNA integrados de forma nativa en una única solución para ayudar a todas las empresas en su camino hacia el Servicio de acceso seguro Arquitectura perimetral (SASE).

Todos los productos
Vídeo de Netskope
Next Gen SASE Branch es híbrida: conectada, segura y automatizada

Netskope Next Gen SASE Branch converge Context-Aware SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security y SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator en una oferta de nube unificada, marcando el comienzo de una experiencia de sucursal completamente modernizada para la empresa sin fronteras.

Obtenga más información sobre Next Gen SASE Branch
Personas en la oficina de espacios abiertos.
Diseño de una arquitectura SASE para Dummies

Obtenga un ejemplar gratuito del único manual que necesitará sobre diseño de una arquitectura SASE.

Obtenga el eBook

Más información sobre NewEdge
Habilite de forma segura el uso de aplicaciones de IA generativa con control de acceso a aplicaciones, capacitación de usuarios en tiempo real y la mejor protección de datos de su clase.

Descubra cómo aseguramos el uso generativo de IA
Habilite de forma segura ChatGPT y IA generativa

Más información sobre Confianza Cero
Netskope logra la alta autorización FedRAMP

Elija Netskope GovCloud para acelerar la transformación de su agencia.

Más información sobre Netskope GovCloud
Netskope GovCloud
  • Recursos chevron

• Blog chevron

Descubra cómo Netskope permite la transformación de la seguridad y las redes a través del borde de servicio de seguridad (SSE)

• Eventos y Talleres chevron

• Seguridad definida chevron

La convergencia de los roles de CIO y CISO
Únase al presentador Max Havey en el último episodio de Security Visionaries mientras se sienta con la invitada Jadee Hanson, CISO de Vanta.

La convergencia de los roles de CIO y CISO
Últimos blogs

Lea cómo Netskope puede hacer posible el viaje hacia la Confianza Cero y SASE a través de las capacidades del borde de servicio de seguridad (SSE).

SASE Week 2023: ¡Su viaje SASE comienza ahora!

Sesiones de repetición de la cuarta SASE Week.

Explorar sesiones
SASE Week 2023
¿Qué es SASE?

Infórmese sobre la futura convergencia de las herramientas de red y seguridad en el modelo de negocio actual de la nube.

Conozca el SASE
  • Empresa chevron

• Liderazgo chevron

• Soluciones para clientes chevron

Le apoyamos en cada paso del camino, garantizando su éxito con Netskope.

• Formación y certificación chevron

La formación de Netskope le ayudará a convertirse en un experto en seguridad en la nube.

Apoyar la sostenibilidad a través de la seguridad de los datos

Netskope se enorgullece de participar en Vision 2045: una iniciativa destinada a crear conciencia sobre el papel de la industria privada en la sostenibilidad.

Apoyando la sustentabilidad a través de la seguridad de los datos

El talentoso y experimentado equipo de servicios profesionales de Netskope proporciona un enfoque prescriptivo para su exitosa implementación.

Más información sobre servicios profesionales
Servicios profesionales de Netskope

Infórmese sobre Capacitaciones y Certificaciones

Netskope Achieves AWS Security Competency Status for Infrastructure Protection

Demonstrates deep technical expertise with security in AWS and proven success securing customer cloud journeys

SANTA CLARA, Calif., August 23, 2023 – Netskope, today announced that it has achieved Amazon Web Services (AWS) Security Competency status in the Infrastructure Protection category. As a widely recognized industry leader in secure access service edge (SASE), Security Service Edge (SSE), and modern connectivity and performance, Netskope works with AWS and other cloud providers to secure and optimize the most demanding cloud-first environments. Achieving the AWS Security Competency differentiates Netskope as an AWS Partner Network (APN) member that meets rigorous security specifications on AWS. In addition, Netskope was recently recognized as a “finalist” for the AWS US Rising Star Partner of the Year at this year’s AWS New York Partner Summit.

With the rapid migration of critical workloads to the cloud, the increase in the hybrid workforce, and today’s complex cybersecurity landscape, the need for robust cloud security solutions is more critical than ever before. Netskope has helped thousands of customers, including more than 25 of the Fortune 100, improve their security posture. Netskope helps customers address AWS’s shared responsibility model of cloud security for several important use cases:

• Provide secure remote access to private applications on AWS – Remote and hybrid workers need to access business-critical applications from anywhere. Netskope Private Access (NPA), Netskope’s zero trust network access (ZTNA) solution, provides secure, granular access based on adaptive trust principles. This means that users can only access the applications and resources they need when they need them. NPA also improves security by replacing outdated VPN gateways and concentrators that expose their IP addresses to the public internet. Private resources are not visible on the public internet and are shielded from attackers.
  • Discover shadow IT and block data exfiltration and threats – Netskope can act in real-time to block movement of sensitive data, threats, unauthorized users, and access to rogue accounts. Netskope Cloud Access Security Broker (CASB) Inline monitors traffic to and from AWS resources and applications to expose suspicious or malicious activity. Netskope’s Zero Trust Engine decodes activities in real-time to place activity-level restrictions on users, groups, and organizational units across more than 270 AWS services. Netskope’s Next Generation Secure Web Gateway (SWG) blocks malware, detects advanced threats, and controls cloud apps and services for users located anywhere, using any device.
  • Discover sensitive data and malware in Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) – Netskope CASB API scans Amazon S3 buckets to identify sensitive data and protect it from misuse. It also discovers malware and generates alerts to help prevent threats from spreading.
  • Extensive integrations provide visibility and information sharing across cloud and hybrid environments – Netskope integrates with a variety of AWS services including AWS CloudTrail, AWS CloudTrail Lake, Amazon Security Lake, Amazon S3, and Amazon GuardDuty to share logs, alerts, events, and threat information. Netskope Cloud Exchange (CE) offers a wide variety of plug-ins and modules to facilitate exchange of information between cloud services, security tools, and data lakes, and automate remediation. CE can be deployed on Amazon Elastic Container Service (Amazon ECS) using AWS Fargate. Netskope also integrates with AWS Control Tower for customers needing automated deployment and consistent security policy across multi-account AWS customer environments.

“We are thrilled to achieve the AWS Security Competency in the Infrastructure Protection category, as it highlights our ongoing commitment to help organizations provide secure access to applications and resources, protect data, and reduce risk in the cloud,” said Andy Horwitz, Vice President, Business Development and Technology Alliances, Netskope. “This achievement demonstrates our commitment to AWS customers through our team’s hard work and dedication to providing cutting-edge security solutions that address the evolving challenges of secure cloud adoption.”

AWS is enabling scalable, flexible, and cost-effective solutions from startups to global enterprises. To support the seamless integration and deployment of these solutions, AWS established the AWS Competency Program to help customers identify AWS Partners with deep industry experience and expertise.

For more information about purchasing Netskope products, please see Netskope’s AWS Marketplace listings or its solutions for AWS webpage.

About Netskope

Netskope, a global SASE leader, helps organizations apply zero trust principles and AI/ML innovations to protect data and defend against cyber threats. Fast and easy to use, the Netskope platform provides optimized access and real-time security for people, devices, and data anywhere they go. Netskope helps customers reduce risk, accelerate performance, and get unrivaled visibility into any cloud, web, and private application activity. Thousands of customers trust Netskope and its powerful NewEdge network to address evolving threats, new risks, technology shifts, organizational and network changes, and new regulatory requirements. Learn how Netskope helps customers be ready for anything on their SASE journey, visit  netskope.com.