Die Zukunft von Zero Trust und SASE ist jetzt! Jetzt anmelden

• Edge-Produkte von Security Service Chevron

Schützen Sie sich vor fortgeschrittenen und cloudfähigen Bedrohungen und schützen Sie Daten über alle Vektoren hinweg.

• Borderless SD-WAN Chevron

Stellen Sie selbstbewusst sicheren, leistungsstarken Zugriff auf jeden Remote-Benutzer, jedes Gerät, jeden Standort und jede Cloud bereit.

• Secure Access Service Edge Chevron

Netskope SASE bietet eine Cloud-native, vollständig konvergente SASE-Lösung von einem einzigen Anbieter.

Die Plattform der Zukunft heißt Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) und Private Access for ZTNA sind nativ in einer einzigen Lösung integriert, um jedes Unternehmen auf seinem Weg zum Secure Access Service zu unterstützen Edge (SASE)-Architektur.

Netskope Produktübersicht
Netskope-Video
Next Gen SASE Branch ist hybrid – verbunden, sicher und automatisiert

Netskope Next Gen SASE Branch vereint kontextsensitives SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security und SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator in einem einheitlichen Cloud-Angebot und führt so zu einem vollständig modernisierten Branch-Erlebnis für das grenzenlose Unternehmen.

Erfahren Sie mehr über Next Gen SASE Branch
Menschen im Großraumbüro
Entwerfen einer SASE-Architektur für Dummies

Holen Sie sich Ihr kostenloses Exemplar des einzigen Leitfadens zum SASE-Design, den Sie jemals benötigen werden.

Jetzt das E-Book lesen
  • NewEdge Chevron

NewEdge ist die weltweit größte und leistungsstärkste private Sicherheits-Cloud.

• Cloud-Sicherheitsplattform Chevron

• Technologiepartner und Integrationen Chevron

Netskope arbeitet mit den stärksten Unternehmen im Bereich Unternehmenstechnologie zusammen.

Nutzen Sie eine Secure Access Service Edge (SASE)-Architektur

Netskope NewEdge ist die weltweit größte und leistungsstärkste private Sicherheits-Cloud und bietet Kunden eine beispiellose Serviceabdeckung, Leistung und Ausfallsicherheit.

Mehr über NewEdge erfahren
NewEdge
Ihr Netzwerk von morgen

Planen Sie Ihren Weg zu einem schnelleren, sichereren und widerstandsfähigeren Netzwerk, das auf die von Ihnen unterstützten Anwendungen und Benutzer zugeschnitten ist.

Whitepaper lesen
Ihr Netzwerk von morgen
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) von Netskope gibt Ihren Kunden leistungsstarke Integrationstools an die Hand, mit denen sie in jeden Aspekt ihres Sicherheitsstatus investieren können.

Erfahren Sie mehr über Cloud Exchange
Netskope-Video

Mehr über NewEdge erfahren
Ermöglichen Sie die sichere Nutzung generativer KI-Anwendungen mit Anwendungszugriffskontrolle, Benutzercoaching in Echtzeit und erstklassigem Datenschutz.

Erfahren Sie, wie wir den Einsatz generativer KI sichern
ChatGPT und Generative AI sicher aktivieren

Erfahren Sie mehr über Zero Trust
Netskope erhält die FedRAMP High Authorization

Wählen Sie Netskope GovCloud, um die Transformation Ihrer Agentur zu beschleunigen.

Erfahren Sie mehr über Netskope GovCloud
Netskope GovCloud
  • Ressourcen Chevron

• Blog Chevron

• Veranstaltungen& Workshops Chevron

• Security Defined Chevron

Neueste Blogs

Wie Netskope die Zero-Trust- und SASE-Reise durch Security Service Edge (SSE)-Funktionen ermöglichen kann.

SASE Week 2023: Ihre SASE-Reise beginnt jetzt!

Wiederholungssitzungen der vierten jährlichen SASE Week.

Entdecken Sie Sitzungen
SASE Week 2023

Erfahren Sie mehr über Security Service Edge
  • Unsere Kunden Chevron

Netskope bedient mehr als 2.000 Kunden weltweit, darunter mehr als 25 der Fortune 100-Unternehmen

• Kundenlösungen Chevron

Wir sind für Sie da, stehen Ihnen bei jedem Schritt zur Seite und sorgen für Ihren Erfolg mit Netskope.

• Netskope Community Chevron

Lernen Sie von anderen Netzwerk-, Daten- und Sicherheitsexperten.

• Schulung und Zertifizierung Chevron

Wir helfen unseren Kunden, auf alles vorbereitet zu sein

Sehen Sie sich unsere Kunden an
Das talentierte und erfahrene Professional Services-Team von Netskope bietet einen präskriptiven Ansatz für Ihre erfolgreiche Implementierung.

Erfahren Sie mehr über professionelle Dienstleistungen
Netskope Professional Services
Die Netskope-Community kann Ihnen und Ihrem Team dabei helfen, mehr Wert aus Produkten und Praktiken zu ziehen.

Zur Netskope Community
Die Netskope-Community

Erfahren Sie mehr über Schulungen und Zertifizierungen
  • Unternehmen Chevron

• Warum Netskope? Chevron

• Leadership Chevron

Unser Leadership-Team ist fest entschlossen, alles zu tun, was nötig ist, damit unsere Kunden erfolgreich sind.

• Partner Chevron

Unterstützung der Nachhaltigkeit durch Datensicherheit

Netskope ist stolz darauf, an Vision 2045 teilzunehmen: einer Initiative, die darauf abzielt, das Bewusstsein für die Rolle der Privatwirtschaft bei der Nachhaltigkeit zu schärfen.

Unterstützung der Nachhaltigkeit durch Datensicherheit
Am besten in der Ausführung. Am besten in Sachen Vision.

Im 2023 Gartner® Magic Quadrant™ für SSE wurde Netskope als führender Anbieter ausgezeichnet.

Report abrufen

Erfahren Sie mehr über Netskope-Partner

Netskope erreicht den AWS-Sicherheitskompetenzstatus für Infrastrukturschutz

Demonstrates deep technical expertise with security in AWS and proven success securing customer cloud journeys

SANTA CLARA, Calif., August 23, 2023 – Netskope, today announced that it has achieved Amazon Web Services (AWS) Security Competency status in the Infrastructure Protection category. As a widely recognized industry leader in secure access service edge (SASE), Security Service Edge (SSE), and modern connectivity and performance, Netskope works with AWS and other cloud providers to secure and optimize the most demanding cloud-first environments. Achieving the AWS Security Competency differentiates Netskope as an AWS Partner Network (APN) member that meets rigorous security specifications on AWS. In addition, Netskope was recently recognized as a “finalist” for the AWS US Rising Star Partner of the Year at this year’s AWS New York Partner Summit.

With the rapid migration of critical workloads to the cloud, the increase in the hybrid workforce, and today’s complex cybersecurity landscape, the need for robust cloud security solutions is more critical than ever before. Netskope has helped thousands of customers, including more than 25 of the Fortune 100, improve their security posture. Netskope helps customers address AWS’s shared responsibility model of cloud security for several important use cases:

• Provide secure remote access to private applications on AWS – Remote and hybrid workers need to access business-critical applications from anywhere. Netskope Private Access (NPA), Netskope’s zero trust network access (ZTNA) solution, provides secure, granular access based on adaptive trust principles. This means that users can only access the applications and resources they need when they need them. NPA also improves security by replacing outdated VPN gateways and concentrators that expose their IP addresses to the public internet. Private resources are not visible on the public internet and are shielded from attackers.
  • Discover shadow IT and block data exfiltration and threats – Netskope can act in real-time to block movement of sensitive data, threats, unauthorized users, and access to rogue accounts. Netskope Cloud Access Security Broker (CASB) Inline monitors traffic to and from AWS resources and applications to expose suspicious or malicious activity. Netskope’s Zero Trust Engine decodes activities in real-time to place activity-level restrictions on users, groups, and organizational units across more than 270 AWS services. Netskope’s Next Generation Secure Web Gateway (SWG) blocks malware, detects advanced threats, and controls cloud apps and services for users located anywhere, using any device.
  • Discover sensitive data and malware in Amazon Simple Storage Service (Amazon S3) – Netskope CASB API scans Amazon S3 buckets to identify sensitive data and protect it from misuse. It also discovers malware and generates alerts to help prevent threats from spreading.
  • Extensive integrations provide visibility and information sharing across cloud and hybrid environments – Netskope integrates with a variety of AWS services including AWS CloudTrail, AWS CloudTrail Lake, Amazon Security Lake, Amazon S3, and Amazon GuardDuty to share logs, alerts, events, and threat information. Netskope Cloud Exchange (CE) offers a wide variety of plug-ins and modules to facilitate exchange of information between cloud services, security tools, and data lakes, and automate remediation. CE can be deployed on Amazon Elastic Container Service (Amazon ECS) using AWS Fargate. Netskope also integrates with AWS Control Tower for customers needing automated deployment and consistent security policy across multi-account AWS customer environments.

“We are thrilled to achieve the AWS Security Competency in the Infrastructure Protection category, as it highlights our ongoing commitment to help organizations provide secure access to applications and resources, protect data, and reduce risk in the cloud,” said Andy Horwitz, Vice President, Business Development and Technology Alliances, Netskope. “This achievement demonstrates our commitment to AWS customers through our team’s hard work and dedication to providing cutting-edge security solutions that address the evolving challenges of secure cloud adoption.”

AWS is enabling scalable, flexible, and cost-effective solutions from startups to global enterprises. To support the seamless integration and deployment of these solutions, AWS established the AWS Competency Program to help customers identify AWS Partners with deep industry experience and expertise.

For more information about purchasing Netskope products, please see Netskope’s AWS Marketplace listings or its solutions for AWS webpage.

Netskope, a global SASE leader, helps organizations apply zero trust principles and AI/ML innovations to protect data and defend against cyber threats. Fast and easy to use, the Netskope platform provides optimized access and real-time security for people, devices, and data anywhere they go. Netskope helps customers reduce risk, accelerate performance, and get unrivaled visibility into any cloud, web, and private application activity. Thousands of customers trust Netskope and its powerful NewEdge network to address evolving threats, new risks, technology shifts, organizational and network changes, and new regulatory requirements. Learn how Netskope helps customers be ready for anything on their SASE journey, visit  netskope.com.