cerrar
  • Servicio de seguridad Productos Edge chevron

Protéjase contra las amenazas avanzadas y en la nube y salvaguarde los datos en todos los vectores.

• Borderless SD-WAN chevron

Proporcione con confianza un acceso seguro y de alto rendimiento a cada usuario remoto, dispositivo, sitio y nube.

• Secure Access Service Edge chevron

Netskope SASE proporciona una solución SASE nativa en la nube, totalmente convergente y de un único proveedor.

La plataforma del futuro es Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) y Private Access for ZTNA integrados de forma nativa en una única solución para ayudar a todas las empresas en su camino hacia el Servicio de acceso seguro Arquitectura perimetral (SASE).

Todos los productos
Vídeo de Netskope
Next Gen SASE Branch es híbrida: conectada, segura y automatizada

Netskope Next Gen SASE Branch converge Context-Aware SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security y SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator en una oferta de nube unificada, marcando el comienzo de una experiencia de sucursal completamente modernizada para la empresa sin fronteras.

Obtenga más información sobre Next Gen SASE Branch
Personas en la oficina de espacios abiertos.
Diseño de una arquitectura SASE para Dummies

Obtenga un ejemplar gratuito del único manual que necesitará sobre diseño de una arquitectura SASE.

Obtenga el eBook
Adopte una arquitectura de borde de servicio de acceso seguro (SASE)

Netskope NewEdge es la nube privada de seguridad más grande y de mayor rendimiento del mundo y ofrece a los clientes una cobertura de servicio, un rendimiento y una resiliencia incomparables.

Más información sobre NewEdge
NewEdge
Tu red del mañana

Planifique su camino hacia una red más rápida, más segura y más resistente diseñada para las aplicaciones y los usuarios a los que da soporte.

Obtenga el whitepaper
Tu red del mañana
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) de Netskope ofrece a sus clientes herramientas de integración eficaces para que saquen partido a su inversión en estrategias de seguridad.

Más información sobre Cloud Exchange
Vídeo de Netskope

Más información sobre NewEdge
Habilite de forma segura el uso de aplicaciones de IA generativa con control de acceso a aplicaciones, capacitación de usuarios en tiempo real y la mejor protección de datos de su clase.

Descubra cómo aseguramos el uso generativo de IA
Habilite de forma segura ChatGPT y IA generativa

Más información sobre Confianza Cero
Netskope logra la alta autorización FedRAMP

Elija Netskope GovCloud para acelerar la transformación de su agencia.

Más información sobre Netskope GovCloud
Netskope GovCloud
  • Recursos chevron

• Blog chevron

• Eventos & Workshops chevron

• Seguridad definida chevron

Galletas, no bizcochos

Podcast: Galletas, no galletas
Últimos blogs

Cómo Netskope puede habilitar el viaje de Zero Trust y SASE a través de las capacidades del borde del servicio de seguridad (SSE).

SASE Week 2023: ¡Su viaje SASE comienza ahora!

Sesiones de repetición de la cuarta SASE Week.

Explorar sesiones
SASE Week 2023

Más información sobre el servicio de seguridad perimetral
Ayudamos a nuestros clientes a estar preparados para cualquier situación

Ver nuestros clientes
El talentoso y experimentado equipo de servicios profesionales de Netskope proporciona un enfoque prescriptivo para su exitosa implementación.

Más información sobre servicios profesionales
Servicios profesionales de Netskope
La comunidad de Netskope puede ayudarlo a usted y a su equipo a obtener más valor de los productos y las prácticas.

Acceder a la Netskope Community
La comunidad de Netskope

Infórmese sobre Capacitaciones y Certificaciones
  • Empresa chevron

• Por qué Netskope chevron

• Liderazgo chevron

• Partners chevron

Apoyar la sostenibilidad a través de la seguridad de los datos

Netskope se enorgullece de participar en Vision 2045: una iniciativa destinada a crear conciencia sobre el papel de la industria privada en la sostenibilidad.

Apoyando la sustentabilidad a través de la seguridad de los datos
La más Alta en Ejecución. Más Avanzada en Visión.

Netskope ha sido reconocido como Líder en el Gartner® Magic Quadrant™ de 2023 en SSE.

Obtenga el informe

Más información sobre los socios de Netskope

Netskope logra la alta autorización de FedRAMP®

Netskope GovCloud, leveraging the strength of Netskope Intelligent SSE powered by its Zero Trust Engine, provides federal agencies unrivaled visibility and real-time data and threat protection across web and cloud applications wherever they are

SANTA CLARA, Calif. – January 9, 2024Netskope, a leader in Secure Access Service Edge (SASE), today announced that Netskope GovCloud has received the Federal Risk and Authorization Management Program (FedRAMP) authorization at Impact Level “High,” and is listed as such on the FedRAMP Marketplace. The Authority to Operate (ATO) at the FedRAMP High Impact Level was issued with sponsorship from the U.S. Department of Veterans Affairs, after careful review of the assessment results provided by a certified third-party assessor organization (3PAO), Coalfire.

As U.S. government agencies modernize and adopt cloud solutions, they are mandated to use FedRAMP authorized Cloud Service Offerings (CSO) for any public cloud delivered service. In response to the number of cybersecurity campaigns targeting the public and private sector, President Biden signed an executive order in 2021 to strengthen IT security and operations in the Federal government. This mandate specifically stated directives to pursue a zero trust architecture and accelerate agency adoption of SaaS and PaaS technologies, as well as centralize security operations. Agencies responding to the executive order are now specifically pursuing cloud-security options that are FedRAMP authorized.

With Netskope GovCloud, federal agencies can leverage a cloud-ready networking and security architecture designed to deliver zero trust with multiple types of protection on a FedRAMP High authorized framework. Users and offices connect to Netskope Intelligent Security Service Edge (SSE) and have contextually enforced access to the applications and data within their responsibilities, along with the necessary data and threat protections to protect agency resources overall. Specific to data protection, the Netskope GovCloud uses patented, award-winning technology to quickly identify and real-time manage activities across millions of cloud services and websites—including generative artificial intelligence (AI) applications.

Usar Netskope GovCloud, las agencias del gobierno federal pueden conseguir:

• Protección integral: A medida que cambian las condiciones y evolucionan los requisitos, la Organización puede ofrecer nuevas protecciones habilitando servicios dentro de Netskope GovCloud. Netskope GovCloud es una Plataforma totalmente integrada, no una colección de productos puntuales, y puede ampliarse para cubrir una gama de protecciones contra amenazas y Datos.
  • Reduce operating complexity with a single client and single management platform:  Netskope’s architecture and Zero Trust Engine leverages a single client for multiple services to reduce the impact on endpoint administration. It uses a single management console with a single policy engine to reduce administrative complexity.
  • Enforces zero trust principles: Inline with the zero trust requirements in Executive Order 14028, Netskope GovCloud reduces the attack surface area and enforces contextual access controls to dramatically increase the overall integrity of the agency’s operating environment.

“Achieving FedRAMP High authorization for the Netskope GovCloud platform underscores Netskope’s continued dedication to helping secure the U.S. federal sector,” said Dave Peranich, Netskope President, Go-to-Market. “It is a privilege for Netskope to have such a trusted sponsor and partner in the U.S. Department of Veterans Affairs. As the leading vendor that can offer a comprehensive SSE solution on a single platform with FedRamp High authorization, we remain fully invested in ensuring our platform is the most complete and highest-performing cloud-based solution possible for customers everywhere.”

The FedRAMP High authorization level allows for the protection of the government’s highly sensitive, unclassified data in cloud computing environments. The Impact Level “High” certification confirms that Netskope GovCloud can securely connect government users to external applications, including SaaS applications and internet destinations, regardless of device, location, or network, providing modern cyber and data protection for mission-critical government information.

About FedRAMP

FedRAMP is an assessment and authorization process which U.S. federal agencies use to ensure proper security controls are in place when accessing cloud computing products and services. FedRAMP provides a single, consistent process for validating cloud services across all U.S. federal agencies, which streamlines the procurement process for many public sector customers and ensures that consistent baseline security policies are used across different agencies.

Netskope, a global SASE leader, helps organizations apply zero trust principles and AI/ML innovations to protect data and defend against cyber threats. Fast and easy to use, the Netskope platform provides optimized access and real-time security for people, devices, and data anywhere they go. Netskope helps customers reduce risk, accelerate performance, and get unrivaled visibility into any cloud, web, and private application activity. Thousands of customers trust Netskope and its powerful NewEdge network to address evolving threats, new risks, technology shifts, organizational and network changes, and new regulatory requirements. Learn how Netskope helps customers be ready for anything on their SASE journey, visit netskope.com.