Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma
Birds eye view metropolitan city

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório Vá para a plataforma
Netskope gartner mq 2022 sse leader

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

• Treinamento e certificação

Netskope training will help you become a cloud security expert.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Proteja sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo seus aplicativos de nuvem, web e privados com o treinamento da Netskope.

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Eventos de palestras da Netskope CSO

Conheça a equipe Netskope CSO em um de nossos próximos eventos.

Encontrar um evento
Netskope CSO Team

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Dec. 19, 2018

Netskope Honored with 2018 CRN® Tech Innovator Award

Netskope for Web Takes Top Honors in the 2018 Web Security Category

SANTA CLARA, Calif., Dec. 19, 2018 Netskope, the leader in cloud security, today announced that CRN,® a brand of The Channel Company, has recognized Netskope with a 2018 CRN Tech Innovator Award. These annual awards honor standout hardware, software, and services that are moving the IT industry forward. In compiling the 2018 Tech Innovator Award list, CRN editors evaluated 300 products across 34 technology categories using several criteria, including technological advancements, uniqueness of features and potential to help solution providers solve end users’ IT challenges. Netskope for Web, a March 2018 expansion of the Netskope Security Cloud that enables safe web use for enterprise organizations, took top honors in the Web Security category. Additionally, Netskope was named a finalist in the Security category for Threat Intelligence and Protection.

The underlying nature of the web is changing. Driven by the increasing use of cloud services and mobile devices, people expect to be able to work at any time, from any place, on any device. Netskope for Web is a cloud-native solution that enables secure web usage for enterprises looking to transform aging network architectures, enable their increasingly distributed workforce to go directly to Internet and upgrade their legacy on-premises hardware-based security built for a bygone era. Powered by a cloud-born, microservices driven, multi-tenant based architecture and patented Cloud XD technology, Netskope for Web uniquely understands today’s dynamic websites and their complex, multi-layered connections.

“Netskope has always prioritized innovation, not only in our product but also how we work internally and interact with partners,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “This recognition from The Channel Company validates that effort on all fronts. Working with the channel to bring web security to customers in a personalized and efficient way has helped us lead the security industry in its adoption of an approach that is not only secure, but also flexible and user-friendly.”

“Each year, the CRN Tech Innovator Awards recognize technology vendor offerings that are reshaping the IT channel landscape by increasing worker productivity, reducing cost, and minimizing complexity for solution providers, IT departments, and end users,” said Bob Skelley, CEO of The Channel Company. “The winners in this year’s awards bring breakthrough ideas to the table for solution providers and their customers, in areas ranging from cloud to security to business intelligence to IoT. We congratulate all the winners and look forward to their future endeavors.”

The Tech Innovator Awards will be featured in the December issue of CRN and can be viewed online at crn.com/techinnovators.

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. We help the world’s largest organizations take full advantage of the cloud and web without sacrificing security. Our patented Cloud XD technology eliminates blind spots by going deeper than any other security provider to quickly target and control activities across thousands of cloud services and millions of websites. With full control through one cloud-native interface, our customers benefit from 360-degree data protection that guards data everywhere and advanced threat protection that stops elusive attacks. Netskope — smart cloud security.

About The Channel Company

The Channel Company enables breakthrough IT channel performance with our dominant media, engaging events, expert consulting and education and innovative marketing services and platforms. As the channel catalyst, we connect and empower technology suppliers, solution providers and end-users.

Backed by more than 30 years of unequalled channel experience, we draw from our deep knowledge to envision innovative new solutions for ever-evolving challenges in the technology marketplace. www.thechannelco.com