Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Apr. 26, 2018

Netskope Wins the 2018 Frost & Sullivan Global Cloud Access Security Broker Market Leadership Award

Leading research firm recognizes Netskope as leader in the CASB market for its dedication to ongoing product innovation

Netskope, the leader in cloud security, today announced that Frost & Sullivan has recognized the company with the 2018 Global Cloud Access Security Broker (CASB) Market Leadership Award. The award recognizes the Netskope Cloud Security platform and the company’s ongoing commitment to securing customer SaaS, IaaS, and PaaS environments.

“Netskope was founded to address the increasingly complex security challenges created by the rise of cloud technology, and Frost & Sullivan’s recognition validates our commitment to delivering innovative solutions that let our customers take full advantage of the cloud and Web without sacrificing security,” said Sanjay Beri, founder and CEO at Netskope. “Through the patented Netskope Cloud XD engine, we are now expanding the power of our platform to the web, providing customers with true 360-degree threat and data protection across all of their environments from one cloud.”

Winners of the Global Market Leadership Award are determined by Frost & Sullivan analysis independently focused on specific criteria in order to identify the areas of performance excellence. Key performance criteria include: growth strategy, implementation, brand strength, product quality, product differentiation, technology leverage, customer purchase, ownership and service experience, and price/performance value.

According to the report, “Direct to cloud and direct to Web traffic is overtaking corporate network traffic, as more and more users access corporate data from outside of the workplace via mobile devices. Netskope’s architecture has been designed, from the beginning, to address this trend, and we believe the company is uniquely positioned to continue delivering on the core principles of compliance, visibility, data security, and threat protection.”

The award comes on the heels of a record year for Netskope. In 2017, Netskope subscriptions grew by triple digits, headcount increased by 50% to 475 people, and 25% of the Fortune 100 adopted the market-leading Netskope platform. The number of cloud transactions Netskope processed from existing and new customers increased by more than 1,000%, and the company now safely enables the world’s largest deployments of Box, Slack, and Microsoft Office 365. Recently, the company also announced the expansion of its platform to cover the entire Web, enabling full control of full control of SaaS, IaaS, and PaaS from one cloud.

The full report is available for download here.

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. We help the world’s largest organizations take full advantage of the cloud and web without sacrificing security. Our patented Cloud XD technology eliminates blind spots by going deeper than any other security provider to quickly target and control activities across thousands of cloud services and millions of websites. With full control through one cloud-native interface, our customers benefit from 360-degree data protection that guards data everywhere and advanced threat protection that stops elusive attacks. At Netskope, we call this smart cloud security.

About Frost & Sullivan

Frost & Sullivan, the Growth Partnership Company, enables clients to accelerate growth and achieve best-in-class positions in growth, innovation, and leadership. The company’s Growth Partnership Service provides the CEO and the CEO’s Growth Team with disciplined research and best practice models to drive the generation, evaluation, and implementation of powerful growth strategies. Frost & Sullivan leverages more than 50 years of experience in partnering with Global 1000 companies, emerging businesses, and the investment community from 45 offices on six continents. To join our Growth Partnership, please visit http://www.frost.com.