Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma
Birds eye view metropolitan city

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório Vá para a plataforma
Netskope gartner mq 2022 sse leader

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

• Treinamento e certificação

Netskope training will help you become a cloud security expert.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Proteja sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo seus aplicativos de nuvem, web e privados com o treinamento da Netskope.

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Eventos de palestras da Netskope CSO

Conheça a equipe Netskope CSO em um de nossos próximos eventos.

Encontrar um evento
Netskope CSO Team

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Feb. 28, 2019

Netskope and CrowdStrike Integrate to Deliver Zero-Day Endpoint Security

Netskope Security Cloud combined with the CrowdStrike Falcon® Platform provides instant visibility and endpoint protection across the enterprise

SANTA CLARA, Calif. – Feb. 28, 2019 – Netskope, the leader in cloud security, today announced an integration with CrowdStrike, the leader in cloud-delivered endpoint protection. Together, the market-leading and award-winning Netskope Security Cloud and CrowdStrike’s Falcon platform will enable enterprises to extend advanced threat detection across end points and the cloud applications they access.

As the number of cloud applications consumed by users continues to grow, organizations must ensure that their Internet-connected devices are protected from cloud-based threats. With the ability to instantly identify and manage users’ access across the corporate network, organizations can rapidly detect and remediate any risky activity before critical data becomes compromised.

CrowdStrike’s endpoint protection technology binds with Netskope’s cloud-focused threat protection engine. Together, CrowdStrike and Netskope provide joint customers with increased real-time, actionable threat intelligence and enhanced malware and non-malware protection.

“The cloud has fundamentally changed the way people work today, allowing organizations to provide employees cutting edge tools that fuel collaboration, encourage mobility and increase business efficiency,” said Billy Bond, VP of Business Development and Alliances at Netskope. “This has caused the presence of Internet-connected endpoint devices in the enterprise to be as pervasive as ever, creating a host of new potential attack surfaces. By partnering with CrowdStrike, we have created an integrated solution that enables customers’ endpoint to cloud architecture to proactively prevent and respond to all attack vectors at each step of the kill chain, thus protecting an organization’s most valuable data assets from being destroyed or ending up in the wrong hands.”

The enhanced threat detection capabilities as a part of this integration include:

• Netskope customers can query their CrowdStrike solution with malware file hashes discovered by Netskope to retrieve the details of endpoints where the malware file may additionally reside. This search ensures that the malware has not made its way into the enterprise environment via other channels, which is a useful data point in determining the spread and nature of a potentially targeted cyber attack.
  • Netskope customer platforms can send malware file hashes to their CrowdStrike solution for endpoint monitoring. Indicators of compromise (IOC) will trigger a detection if CrowdStrike observes the IOC activating in the endpoint environment. Seeding will also ensure faster detection of any malicious activity on the endpoint in the future.
  • Netskope’s device classification feature allows customers to identify the presence (or lack) of an active CrowdStrike sensor on an endpoint. Customers can use Netskope device classification to limit access to activities in cloud services for systems not protected by CrowdStrike. Protected systems can access cloud services, ensuring a minimal attack surface from endpoint to cloud.

“As cyberattacks increase in sophistication and volume, endpoint security will continue to be top of mind for security teams as they look to adopt strategies to effectively manage and protect the countless devices in the enterprise,” said Matthew Polly, vice president of Worldwide Business Development, Channels at CrowdStrike. “By sharing threat analytics data generated by the Falcon protection platform with Netskope’s market-leading cloud security platform, and ingesting IOC data from Netskope, we are providing customers with the ability to gain unprecedented visibility and enriched context of their networks, significantly improving their overall security posture.”

For more information about Netskope, visit https://www.netskope.com

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud use in the enterprise in real time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — security evolved. To learn more, visit our website.