Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma
Birds eye view metropolitan city

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório Vá para a plataforma
Netskope gartner mq 2022 sse leader

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

• Treinamento e certificação

Netskope training will help you become a cloud security expert.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Proteja sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo seus aplicativos de nuvem, web e privados com o treinamento da Netskope.

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Eventos de palestras da Netskope CSO

Conheça a equipe Netskope CSO em um de nossos próximos eventos.

Encontrar um evento
Netskope CSO Team

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Sept. 13, 2016

Netskope Selected As Distinguished Vendor in New Report Calling for Revolutionary Approach to Cyber Security

First-ever TAG Cyber Security Annual provides in-depth research and analysis for information security professionals

Netskope, the leader in cloud security, today announced that it has been included as a distinguished vendor in the 2017 TAG Cyber Security Annual — Practical Handbook and Reference Guide for the Working Cyber Security Professional. Netskope is part of an industry collective of 48 of the nation’s foremost cyber security vendors participating in the report, which was published by The Amoroso Group (TAG Cyber) following in-depth industry research and analysis.

“The Netskope team is proud to have been included in this fine research initiative,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “Our work in the area of cloud security is a critical component in today’s enterprise computing environment.”

The report details a new urgency for how America’s commercial, financial and utility sectors respond to escalating and increasingly complex cyber attacks. It includes a comprehensive analysis of the cyber security industry with specific insights from C-level executives and thought leaders. Dr. Edward G. Amoroso, former chief security officer of AT&T and author of six books on cyber security, spearheaded writing and researching the report.

“The approach to cloud security inherent in the Netskope solutions will be critical to proper protection of the modern virtual enterprise,” explained Amoroso.

The 2017 TAG Cyber Security Annual has been written for information security and technology professionals in all industries with a special focus on U.S. infrastructure companies, including energy, telecommunications, manufacturing, healthcare and utilities. The report will be available at no cost to all users as a free download on the Netskope website and TAG Cyber’s website.

The handbook is centered around a revolutionary new approach to cyber security that calls on tech leaders of the largest and most important American enterprises to explode existing infrastructure to disperse data across multiple platforms, offload sensitive information into secure cloud-based solutions and reload systems, policies and personnel to better position them to effectively defend against cyber attacks that are not only likely, but occurring at an increasing rate.

It includes three volumes:

• Volume 1: TAG Cyber Security Fifty Controls details the fifty primary control areas required for CISO teams to be effective in this new era of cyber security. These areas include traditional controls such as firewall platforms and two-factor authentication along with non-traditional controls such as security recruiting and security R&D. For each control area, an extensive list of supporting vendors is included to help jumpstart local source selection.
  • Volume 2: Interviews with Distinguished Vendor Principals includes in-depth conversations with the thought leaders and distinguished vendor principals. It offers a brief digest of the expert guidance and cyber security insights offered by these industry authorities during the research stages of this report.
  • Volume 3: TAG Cyber Security Vendor Listings serves as a reference guide to the cyber security industry. This comprehensive review includes nearly 1,400 vendors this year, with an additional 500 vendors to be incorporated into the 2018 report.

Netskope Resources

• Download the Netskope Cloud Report for more detailed analysis and to see the full list of the most widely used cloud apps by enterprises
  • Saiba mais about how to gain visibility into enterprise cloud apps and how to ensure they are secure and compliant
  • Visit the Netskope Hub for the latest commentary and insight on trends from the Netskope team

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in the enterprise in real-time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — cloud with confidence. To learn more, visit our website.

About TAG Cyber, LLC

The Amoroso Group (TAG Cyber) is a global cyber security advisory, training, consulting and media services company. Led by Edward Amoroso, industry veteran and former chief security officer for AT&T, TAG Cyber supports hundreds of companies around the world by providing a roadmap for identifying, preventing and eliminating cyber attacks on their systems and data.