Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Jul. 24, 2018

Netskope and SentinelOne Partner to Bring Cloud Security and Endpoint Protection to the Global Enterprise

Integrated solution enables enterprise organizations to unify security from the endpoint to the cloud

LOS ALTOS, Calif. July 24, 2018Netskope, the leader in cloud security, today announced a partnership and product integration with SentinelOne, the autonomous endpoint protection company, to give joint customers complete control over their data regardless of whether it is stored on an endpoint, in the cloud, or across SaaS, IaaS, and web environments. By integrating SentinelOne’s next-gen endpoint protection solution and the Netskope Security Cloud, enterprises can improve efficiency and add the context needed to derive maximum value from the two separate solutions.

The speed at which the threat landscape has evolved has exposed gaps in legacy security solutions, and the rise of polymorphic malware has made endpoints more difficult to secure than ever before. As a result, understaffed security teams have been plagued by the inefficiencies created when using multiple point solutions, including an increase in alerts and a failure to account for the complexities of multi-cloud environments.

“Enterprise IT systems have become increasingly complex, and the security industry has largely failed to keep pace with innovative techniques being employed by hackers,” said Amol Kabe, VP Product Management, Netskope. “This integration with SentinelOne lets our customers do more with less by allowing them to manage security for all of their devices and infrastructure from a single platform.”

Global enterprises such as the leading healthcare company for pharmaceutical distribution and wholesale medical equipment as well as the global leader in cosmetics, use the Netskope and SentinelOne integration to close the security gap between their endpoints and cloud environments.

The Netskope Security Cloud helps the world’s largest enterprises, including 25 percent of the Fortune 100, take full advantage of the cloud and web, eliminating blind spots by going deeper than any other security solution to quickly target and control activities across thousands of cloud services and millions of websites. With full visibility and control architected in one cloud, customers benefit from comprehensive data protection that guards data everywhere and advanced threat protection that stops elusive attacks.

“The rise of cloud computing and the emergence of personal devices in the enterprise are easily two of the most significant trends to impact the state of IT security in recent memory,” said Daniel Bernard, VP Business and Corporate Development, SentinelOne. “Our partnership with Netskope ensures that organizations are prepared to grapple with the realities of our cloud-native, mobile-first world, with the tools needed to monitor, control and secure data regardless of where it travels.”

To learn more about the Netskope Security Cloud, visit: https://www.netskope.com/platform/. To learn more about SentinelOne Endpoint Protection, visit: https://www.sentinelone.com/.

To learn more about the Netskope-SentinelOne integration, please visit this page.

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. We help the world’s largest organizations take full advantage of the cloud and web without sacrificing security. Our patented Cloud XD technology eliminates blind spots by going deeper than any other security provider to quickly target and control activities across thousands of cloud services and millions of websites. With full control through one cloud-native interface, our customers benefit from 360-degree data protection that guards data everywhere and advanced threat protection that stops elusive attacks. At Netskope, we call this smart cloud security.

About SentinelOne

SentinelOne delivers autonomous endpoint protection through a single agent that successfully prevents, detects and responds to attacks across all major vectors. Designed for extreme ease of use, the S1 platform saves customers time by applying AI to automatically eliminate threats in real time for both on premise and cloud environments and is the only solution to provide full visibility across networks directly from the endpoint. To learn more visit sentinelone.com or follow us at @SentinelOne, on LinkedIn or Facebook.