Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma
Birds eye view metropolitan city

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório Vá para a plataforma
Netskope gartner mq 2022 sse leader

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

• Treinamento e certificação

Netskope training will help you become a cloud security expert.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Proteja sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo seus aplicativos de nuvem, web e privados com o treinamento da Netskope.

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Eventos de palestras da Netskope CSO

Conheça a equipe Netskope CSO em um de nossos próximos eventos.

Encontrar um evento
Netskope CSO Team

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

July 9, 2021

Netskope Attracts $300 Million in Additional Investment, Elevating Valuation to $7.5 Billion

Highlights unprecedented global demand for digital transformation and Netskope’s market-leading SASE, Zero Trust, and cloud security solutions

SANTA CLARA, Calif. – July 9, 2021 – Netskope, the SASE leader, today announced that the company has closed a new $300 million investment round led by existing investor ICONIQ Growth. Also participating in this latest funding round were all other major existing Netskope investors, including Lightspeed Venture Partners, Accel, Sequoia Capital Global Equities, Base Partners, Sapphire Ventures, and Geodesic Capital. Following this significantly oversubscribed investment round, Netskope has achieved a post-money valuation of $7.5 billion.

Continued investment in Netskope from premier investors further validates the company’s exceptional team, vision, track record of strong global execution, and opportunity to continue its rapid gaining of share in the fast-growing CAGR market which analysts estimate to be a $30 billion total addressable market by 2024, with cloud security CAGR growth estimated to exceed 30% over the next several years. Netskope will continue to aggressively expand both its platform and go-to market amidst its hypergrowth to meet the strong demand for its market-leading Secure Access Service Edge (SASE) architecture.

Cybercrime is increasing at an alarming rate. As enterprises transform their legacy IT infrastructure and move applications and data to the cloud, security needs to transform as well. Netskope’s Security Cloud delivers a comprehensive, cloud-native SASE platform of technologies that enable secure enterprise digital transformation and secure remote connectivity using integrated Zero Trust Network Access (ZTNA), Secure Web Gateway (SWG), and Cloud Access Security Broker (CASB) capabilities. Netskope’s cloud-native SASE architecture also includes NewEdge, the world’s fastest-growing and most-connected private cloud, which enables fast and secure access from any location to data, applications, and websites wherever they reside.

As Gartner notes in its 2021 Strategic Roadmap for SASE Convergence, “by 2024, 30% of enterprises will adopt cloud-delivered SWG, CASB, ZTNA, and branch office firewall-as-a-service capabilities from the same vendor, up from less than 5% in 2020.”*

Netskope’s approach to SASE and Zero Trust cloud architecture has seen rapid adoption by enterprises and governments all over the world, and has been repeatedly recognized by analysts and customers for its strengths in CASB, SWG, and ZTNA. Today, among more than 1,500 worldwide customers, Netskope serves:

• Over 30 of the Fortune 100
  • 2 of the world’s 4 largest commercial banks
  • 5 of the world’s 7 largest healthcare providers
  • 2 of the world’s 3 largest telecommunications companies
  • 2 of the world’s 4 largest retailers

“We started Netskope because we saw a cloud-centric, digital-first future of business that simply can’t be achieved using legacy approaches to security and networking,” said Sanjay Beri, CEO and co-founder of Netskope. “We were SASE before the term SASE existed and today we are seeing our vision manifest across the globe as enterprises increasingly turn to Netskope to enable secure digital transformation. We are fortunate to have attracted a truly exceptional team and set of partners, customers and industry luminaries who support and bring tremendous value to us, and we are pleased to take another step forward with all of them in our journey.”

“Digital transformation doesn’t happen without network transformation and security transformation, and we believe that’s where Netskope delivers like no other provider,” said Will Griffith, founding partner of ICONIQ Growth. “The demand for Netskope as part of a properly designed SASE architecture is very strong, and Sanjay and the entire Netskope team are seizing their moment. Netskope is pointing the way to where cloud, networking, security, and data protection are headed long-term. We deeply value our investment partnership with the company and are excited to expand it as we continue on this journey.”

This latest funding round joins a number of corporate momentum and product release highlights for Netskope in the past 18 months, including:

• Expanded Board and leadership team with cybersecurity and networking industry luminaries from Palo Alto Networks, Fortinet, FireEye, Riverbed, and more
  • Honored in the Forbes Cloud 100 for the fourth year, rising 16 spots from previous placement to #48
  • Named by Gartner as a Leader in the Gartner Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers (CASB)** for the fourth year in a row, and a Visionary in the Gartner Magic Quadrant for Secure Web Gateways*** in Netskope’s first year of inclusion
  • Named by Gartner as the 2021 Gartner Peer Insights Customers’ Choice**** for both CASB and SWG, including scoring highest among all SWG vendors (4.7/5 based on 49 reviews as of April 2021) as the highest rated Customers’ Choice vendor
  • Further expanded coverage of industry-leading NewEdge Security Private Cloud across North America, Europe, Latin America, the Middle East, and Asia Pacific, with NewEdge recognized as a leader in SASE architectures in terms of speed and public cloud peering relationships
  • Expanded patent portfolio—highlighting continued SASE leadership and innovation in data protection—to more than 75 patents worldwide, with more than 60 additional patents pending for Netskope inventors
  • Launched The SASE Accreditation, a first-of-its-kind, vendor-agnostic course intended to address design requirements for SASE
  • Delivered continuous risk management through the launch of Advanced Analytics, helping organizations understand, prioritize, and measure their efforts to improve security for their applications, data, and users
  • Delivered leading Zero Trust Network Access solution with Netskope Private Access

*Gartner 2021 Strategic Roadmap for SASE Convergence, Neil MacDonald, Nat Smith, Lawrence Orans, Joe Skorupa, March 25, 2021

** Gartner, Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers, Craig Lawson, Steve Riley, 28 October 2020

*** Gartner, Magic Quadrant for Secure Web Gateways, Lawrence Orans, John Watts, 8 December 2021

**** Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Secure Web Gateways, 10 June 2021

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Gartner Peer Insights Customers’ Choice constitute the subjective opinions of individual end-user reviews, ratings, and data applied against a documented methodology; they neither represent the views of, nor constitute an endorsement by, Gartner or its affiliates.

Sobre a Netskope

A Netskope, líder em Secure Access Service Edge (SASE), conecta os usuários com segurança e rapidez diretamente à Internet, a qualquer aplicação e sua infraestrutura a partir de qualquer dispositivo, dentro ou fora da rede. Com CASB, SWG e ZTNA construídos nativamente em uma única plataforma, a Netskope Security Cloud oferece o contexto mais granular, via tecnologia patenteada, para possibilitar o acesso condicional e a conscientização do usuário, enquanto impõe princípios zero trust na proteção de dados e prevenção de ameaças em qualquer lugar. Diferentemente de outros sistemas que impõem compensações entre segurança e rede, a nuvem privada de segurança global da Netskope fornece ampla capacidade de processamento na borda (edge).

A Netskope é rápida em todos os lugares, centrada nos dados e muito bem preparada para a nuvem, proporcionando também uma boa cidadania digital e um menor custo total de propriedade.

About ICONIQ Growth

ICONIQ Growth partners with exceptional entrepreneurs and leaders who drive global impact and change. We are inspired by visionaries defining the future of their industries by building company cultures that endure. Our unique investment platform harnesses the power of ICONIQ Capital’s vibrant ecosystem of founders, pioneers, and business leaders with the goal of delivering tangible value and amplifying our portfolio companies’ success from early growth stage to IPO and beyond. ICONIQ Growth’s portfolio of innovators includes Adyen, AirBnB, Alibaba, Alteryx, Automattic, BambooHR, Braze, Chime, Collibra, Coupa, Datadog, Docusign, Gitlab, Marqeta, Miro, Procore, Red Ventures, Relativity, ServiceTitan, Snowflake, Sprinklr, Truckstop, Uber, Wolt, and Zoom, among others. For more information and a complete list of portfolio companies, please visit ICONIQGrowth.com.