Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Jan. 31, 2017

Netskope Integrates with Slack to Safely Enable Enterprise Collaboration

New solution offers security teams full visibility and control for Slack Enterprise Grid

Netskope, the leader in cloud security, today announced the release of Netskope for Slack, providing full visibility and control for Slack Enterprise Grid. Used to secure the world’s largest Slack implementation, Netskope for Slack is the most comprehensive solution available in a cloud access security broker (CASB) platform, providing security teams deep insight into and control over files and data shared in Slack, safeguarding valuable intellectual property, ensuring regulatory compliance, and protecting against threats such as malware and ransomware.

According to the January 2017 Netskope Cloud Report, Slack is one of the top 20 most used enterprise cloud services. As more enterprises deploy Slack to better enable employees to communicate and share files within their organizational departments or outside of the enterprise, it is crucial for security teams to proactively detect and remediate threats on any device whether the user is on premises or remote. Netskope for Slack provides a centralized control point for security teams to monitor and control Slack usage while maintaining Slack’s cross-team collaboration features in a secure way.

“Slack has swiftly climbed the ranks of organizations large and small, cementing itself as one of the most popular collaboration services; but with new ways of sharing come more opportunities for data and sensitive information to get in the wrong hands,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “Netskope for Slack gives enterprise IT the peace of mind to understand what kinds of information are being shared within Slack and the authority to limit certain dangerous activities. We are proud to have worked to secure some of the world’s largest Slack deployments and be part of the security solution for a company changing the way enterprise teams work together.”

Key features include:

• Visibility across all Slack teams from a single platform: A risk dashboard shows contextual details about Slack usage and its integrated ecosystem apps. IT can drill down on users and activities, and delve into files and messages that contain data violations and understand which of those have been shared both internally and externally.
  • Granular control of Slack users, activities, and data: Netskope for Slack allows IT to create granular, contextual policies based on app, user, activity, teams, and more. Custom policies can restrict certain activities like sharing personally identifiable information (PII) in Slack channels, and custom messages help coach employees when restricting certain activities.
  • Advanced, enterprise cloud DLP: Industry-leading cloud data loss prevention (DLP) detects data violations in Slack. Existing or custom-built DLP profiles uncover and protect PII, payment card industry information (PCI), protected health information (PHI), source code and more.
  • Cloud threat and malware protection: The Netskope machine learning- and rules-based anomaly detection engine can alert IT to suspicious logins, excessive activity, data exfiltration and compromised credentials to help resolve situations faster. Using the anti-malware capabilities in Netskope Threat Protection, teams can detect and remediate cloud malware and ransomware in real time or on files already resident within the Slack instance.

“Slack is making collaboration across organizations via the cloud easier than ever. At the same time, meeting the unique security and compliance needs and concerns of enterprises is crucial,” said Mamoon Hamid, co-founder and General Partner at Social Capital and board member of Netskope and Slack. “The Netskope cloud security solution provides Slack’s enterprise customers with an extra layer of visibility and control into Slack activities that they can customize to meet their unique needs.”

Netskope for Slack is generally available. For more information, visit the Netskope website.

About Netskope
Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in the enterprise in real time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — security evolved. To learn more, visit our website.