Visibilidade incomparável e proteção de dados e contra ameaças em tempo real na maior nuvem privada de segurança do mundo.

• Produtos

Os produtos Netskope são construídos na Netskope Security Cloud.

A Netskope oferece uma pilha de segurança na nuvem moderna, com capacidade unificada para proteção de dados e ameaças, além de acesso privado seguro.

Explore a nossa plataforma

Netskope é nomeada Líder no Relatório do Quadrante Mágico™ do Gartner de 2022 para SSE

Obtenha o Relatório

Mude para serviços de segurança na nuvem líderes de mercado com latência mínima e alta confiabilidade.

Saiba mais

Previna ameaças que muitas vezes contornam outras soluções de segurança usando uma estrutura SSE de passagem única.

Saiba mais

Soluções de zero trust para a implementação de SSE e SASE

Saiba mais

A Netskope permite uma jornada segura, inteligente e rápida para a adoção de serviços em nuvem, aplicações e infraestrutura de nuvem pública.

• Customer Success

Proteja a sua jornada de transformação digital e aproveite ao máximo as suas aplicações na nuvem, na web e privadas.

• Atendimento ao cliente

Suporte proativo e o compromisso em otimizar seu ambiente da Netskope e acelerar seu sucesso.

Confie na Netskope para ajudar você a enfrentar ameaças emergentes, novos riscos, mudanças tecnológicas, mudanças organizacionais e de rede, e novos requisitos regulatórios.

Saiba mais

Contamos com engenheiros qualificados no mundo todo, com experiências variadas em segurança na nuvem, redes, virtualização, entrega de conteúdo e desenvolvimento de software, prontos para prestar assistência técnica oportuna e de alta qualidade.

Saiba mais

Saiba mais sobre como a Netskope pode ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

Saiba como a Netskope viabiliza a segurança e a transformação de redes através do security service edge (SSE).

• Eventos e workshops

Esteja atualizado sobre as últimas tendências de segurança e conecte-se com seus pares.

Tudo o que você precisa saber em nossa enciclopédia de segurança cibernética.

Episódio bônus: a importância do Security Service Edge (SSE)

Reproduzir o podcast

Leia as últimas novidades sobre como a Netskope pode viabilizar a jornada Zero Trust e SASE por meio dos recursos do security service edge (SSE).

Leia o Blog

Participe conosco de um workshop prático e gratuito sobre segurança na nuvem que ensinará como adotar serviços na nuvem com segurança dentro da empresa.

Encontre um workshop

O que é o Security Service Edge?

Explore o lado de segurança de SASE, o futuro da rede e proteção na nuvem.

Saiba mais

Ajudamos você a antecipar os desafios da nuvem, dos dados e da segurança da rede.

• Por que Netskope

A transformação da nuvem e o trabalho em qualquer lugar mudaram a forma como a segurança precisa funcionar.

• Liderança

Nossa equipe de liderança está fortemente comprometida em fazer tudo o que for preciso para tornar nossos clientes bem-sucedidos.

• Parceiros

Fazemos parceria com líderes de segurança para ajudá-lo a proteger sua jornada para a nuvem.

A Netskope possibilita o futuro do trabalho.

Saiba mais

A Netskope está redefinindo a nuvem, os dados e a segurança da rede para ajudar as organizações a aplicar os princípios de Zero Trust para proteger os dados.

Saiba mais

Pensadores, construtores, sonhadores, inovadores. Juntos, fornecemos soluções de segurança na nuvem de última geração para ajudar nossos clientes a proteger seus dados e seu pessoal.

Meet our team

A estratégia de comercialização da Netskope, focada em Parcerias, permite que nossos Parceiros maximizem seu crescimento e lucratividade enquanto transformam a segurança corporativa.

Dec. 4, 2017

Netskope Recognized as a Leader in Gartner Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers

Company positioned furthest to the right overall for completeness of vision in first edition of report

Netskope, the cloud security company, today announced that Gartner, Inc. has recognized the company as a Leader in its 2017 Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers. In addition to its recognition as a Leader, the company also been positioned the furthest to the right overall for its completeness of vision. The report evaluated 11 different vendors on 15 different criteria. A complimentary copy is available for download on the Netskope website.

Gartner defines cloud access security brokers (CASBs) as on-premises, or cloud-based security policy enforcement points, placed between cloud service consumers and cloud service providers to combine and interject enterprise security policies as the cloud-based resources are accessed[1].

“Critical business data and processes are increasingly moving away from legacy on-premises tools toward cloud services. As a result, enterprises require technology that provides what Netskope was designed from the ground up for: a platform that provides real-time visibility into and control over all cloud services and robust data loss prevention built with the unique characteristics of the cloud in mind. The ability to prevent and remediate cloud threats and enablement of granular dynamic access control that governs usage in real time for any user from any device across sanctioned and unsanctioned cloud services is also paramount,” said Sanjay Beri, founder and CEO, Netskope. “We are delighted to be recognized as a Leader, and we believe being furthest to the right overall for completeness of vision recognizes our leading technology and architecture, the breadth of our offering, and the differentiated and long-term vision we have always had for our company.”

According to the report, “Cloud access security brokers have become an essential element of any cloud security strategy, helping organizations govern the use of cloud and protect sensitive data in the cloud. Security and risk management leaders should align CASB vendors to address specific use-case requirements[2].”

The Netskope Active Platform provides enterprises with visibility and real-time control for all cloud services, whether sanctioned or unsanctioned, and whether accessed from managed or unmanaged devices. Using patented technology, the Netskope cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in real time, whether accessed from the corporate network, remotely or from a mobile app or sync client. With the Netskope Active Platform, security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today.

The Netskope Active Platform can be deployed 100 percent in the cloud, as an on-premises appliance, or via a hybrid configuration that includes both. Netskope supports all possible modes of cloud governance including out-of-band and inline options, and the Netskope Active Platform was designed with an all-mode architecture for cloud governance, including the use of multiple methods in parallel at cloud-scale for the largest enterprises in the world.

Recursos

• For more information about the Gartner Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers, visit this webpage.
  • To read a blog post from Netskope CEO Sanjay Beri on the Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers, visit this webpage.

[1] Gartner IT Glossary

2 Gartner. Magic Quadrant for Cloud Access Security Brokers. Steve Riley and Craig Lawson. November 30, 2017

About the Magic Quadrant

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties merchantability or fitness for a particular purpose.

Sobre a Netskope

Netskope is the leader in cloud security. Using patented technology, Netskope’s cloud-scale security platform provides context-aware governance of all cloud usage in the enterprise in real-time, whether accessed from the corporate network, remote, or from a mobile device. This means that security professionals can understand risky activities, protect sensitive data, stop online threats, and respond to incidents in a way that fits how people work today. With granular security policies, the most advanced cloud DLP and cloud threat prevention, and unmatched breadth of workflows, Netskope is trusted by the largest companies in the world. Netskope — security evolved. To learn more, visit our website.