Die Zukunft von Zero Trust und SASE ist jetzt! Jetzt anmelden

• Edge-Produkte von Security Service Chevron

Schützen Sie sich vor fortgeschrittenen und cloudfähigen Bedrohungen und schützen Sie Daten über alle Vektoren hinweg.

• Borderless SD-WAN Chevron

Stellen Sie selbstbewusst sicheren, leistungsstarken Zugriff auf jeden Remote-Benutzer, jedes Gerät, jeden Standort und jede Cloud bereit.

• Secure Access Service Edge Chevron

Netskope SASE bietet eine Cloud-native, vollständig konvergente SASE-Lösung von einem einzigen Anbieter.

Die Plattform der Zukunft heißt Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) und Private Access for ZTNA sind nativ in einer einzigen Lösung integriert, um jedes Unternehmen auf seinem Weg zum Secure Access Service zu unterstützen Edge (SASE)-Architektur.

Netskope Produktübersicht
Netskope-Video
Next Gen SASE Branch ist hybrid – verbunden, sicher und automatisiert

Netskope Next Gen SASE Branch vereint kontextsensitives SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security und SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator in einem einheitlichen Cloud-Angebot und führt so zu einem vollständig modernisierten Branch-Erlebnis für das grenzenlose Unternehmen.

Erfahren Sie mehr über Next Gen SASE Branch
Menschen im Großraumbüro
Entwerfen einer SASE-Architektur für Dummies

Holen Sie sich Ihr kostenloses Exemplar des einzigen Leitfadens zum SASE-Design, den Sie jemals benötigen werden.

Jetzt das E-Book lesen
  • NewEdge Chevron

NewEdge ist die weltweit größte und leistungsstärkste private Sicherheits-Cloud.

• Cloud-Sicherheitsplattform Chevron

• Technologiepartner und Integrationen Chevron

Netskope arbeitet mit den stärksten Unternehmen im Bereich Unternehmenstechnologie zusammen.

Nutzen Sie eine Secure Access Service Edge (SASE)-Architektur

Netskope NewEdge ist die weltweit größte und leistungsstärkste private Sicherheits-Cloud und bietet Kunden eine beispiellose Serviceabdeckung, Leistung und Ausfallsicherheit.

Mehr über NewEdge erfahren
NewEdge
Ihr Netzwerk von morgen

Planen Sie Ihren Weg zu einem schnelleren, sichereren und widerstandsfähigeren Netzwerk, das auf die von Ihnen unterstützten Anwendungen und Benutzer zugeschnitten ist.

Whitepaper lesen
Ihr Netzwerk von morgen
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) von Netskope gibt Ihren Kunden leistungsstarke Integrationstools an die Hand, mit denen sie in jeden Aspekt ihres Sicherheitsstatus investieren können.

Erfahren Sie mehr über Cloud Exchange
Netskope-Video

Mehr über NewEdge erfahren
Ermöglichen Sie die sichere Nutzung generativer KI-Anwendungen mit Anwendungszugriffskontrolle, Benutzercoaching in Echtzeit und erstklassigem Datenschutz.

Erfahren Sie, wie wir den Einsatz generativer KI sichern
ChatGPT und Generative AI sicher aktivieren

Erfahren Sie mehr über Zero Trust
Netskope erhält die FedRAMP High Authorization

Wählen Sie Netskope GovCloud, um die Transformation Ihrer Agentur zu beschleunigen.

Erfahren Sie mehr über Netskope GovCloud
Netskope GovCloud
  • Ressourcen Chevron

• Blog Chevron

• Veranstaltungen& Workshops Chevron

• Security Defined Chevron

Neueste Blogs

Wie Netskope die Zero-Trust- und SASE-Reise durch Security Service Edge (SSE)-Funktionen ermöglichen kann.

SASE Week 2023: Ihre SASE-Reise beginnt jetzt!

Wiederholungssitzungen der vierten jährlichen SASE Week.

Entdecken Sie Sitzungen
SASE Week 2023

Erfahren Sie mehr über Security Service Edge
  • Unsere Kunden Chevron

Netskope bedient mehr als 2.000 Kunden weltweit, darunter mehr als 25 der Fortune 100-Unternehmen

• Kundenlösungen Chevron

Wir sind für Sie da, stehen Ihnen bei jedem Schritt zur Seite und sorgen für Ihren Erfolg mit Netskope.

• Netskope Community Chevron

Lernen Sie von anderen Netzwerk-, Daten- und Sicherheitsexperten.

• Schulung und Zertifizierung Chevron

Wir helfen unseren Kunden, auf alles vorbereitet zu sein

Sehen Sie sich unsere Kunden an
Das talentierte und erfahrene Professional Services-Team von Netskope bietet einen präskriptiven Ansatz für Ihre erfolgreiche Implementierung.

Erfahren Sie mehr über professionelle Dienstleistungen
Netskope Professional Services
Die Netskope-Community kann Ihnen und Ihrem Team dabei helfen, mehr Wert aus Produkten und Praktiken zu ziehen.

Zur Netskope Community
Die Netskope-Community

Erfahren Sie mehr über Schulungen und Zertifizierungen
  • Unternehmen Chevron

• Warum Netskope? Chevron

• Leadership Chevron

Unser Leadership-Team ist fest entschlossen, alles zu tun, was nötig ist, damit unsere Kunden erfolgreich sind.

• Partner Chevron

Unterstützung der Nachhaltigkeit durch Datensicherheit

Netskope ist stolz darauf, an Vision 2045 teilzunehmen: einer Initiative, die darauf abzielt, das Bewusstsein für die Rolle der Privatwirtschaft bei der Nachhaltigkeit zu schärfen.

Unterstützung der Nachhaltigkeit durch Datensicherheit
Am besten in der Ausführung. Am besten in Sachen Vision.

Im 2023 Gartner® Magic Quadrant™ für SSE wurde Netskope als führender Anbieter ausgezeichnet.

Report abrufen

Erfahren Sie mehr über Netskope-Partner

Netskope Introduces Zero-Trust Secure Access to Private Enterprise Applications

Netskope for Private Access beta enhances the Netskope platform to provide the world’s definitive cloud-based security infrastructure for all enterprise internet traffic

SANTA CLARA, Calif. – June 17, 2019 – Netskope, the leader in cloud security, today introduced Netskope for Private Access, a cloud-based service for secure access to private enterprise applications in both the public cloud and the data center, that reduces risk by providing zero trust application access instead of network access. Netskope for Private Access is an integral component of the Netskope platform, which enables secure access to SaaS, IaaS, web, and private applications and data in hybrid IT environments, while reducing risk and simplifying Security Operations (SecOps).

As enterprises adopt a cloud-first or hybrid IT infrastructure and deploy new workloads in the public cloud or move data center workloads to the public cloud, they need to adopt a modern remote access solution that provides easy and secure access to applications in multiple locations, while reducing the “appliance sprawl” of legacy point-to-point access solutions. Netskope for Private Access provides secure access to applications in AWS, Azure, and Google public clouds as well as on-premises data centers and helps enterprises comply with regulations such as HIPAA, PCI-DSS and GDPR.

“At Netskope, we have been focused on providing a unified security platform for all enterprise internet traffic, and this announcement strengthens our offerings for customers worldwide,” said Sanjay Beri, CEO of Netskope. “As businesses continue to approach and undergo digital transformation initiatives, they need to be able to take advantage of multi- and hybrid cloud services while reducing their attack surface area and decreasing risk. The addition of Netskope for Private Access illustrates our commitment to our users by further extending our platform to support new use cases and address new challenges.”

Netskope for Private Access offers comprehensive policy management, compliance assessment, integration with existing identity and access management (IAM) and security information and event management (SIEM) solutions and supports any application, any protocol and any device to enable business productivity, while simplifying SecOps. The solution provides extended protection through integration with market-leading Netskope cloud access security broker (CASB), cloud security posture management (CSPM) and web security solutions, uniquely offering unified visibility and protection of hybrid-cloud environments through a resilient, performant global architecture that enhances latency-sensitive security functions such as data loss prevention (DLP) and threat protection.

“As today’s enterprises further shift to the cloud and adopt a hybrid IT approach, there is a growing demand for new solutions that allow users to connect wherever their apps are,” said David Goldschlag, VP Product Management at Netskope. “Traditional solutions like VPNs, VPN gateways, NGFWs, CDNs and WAFs are insufficient, as they are increasingly difficult to operate, scale and integrate with other cloud security solutions. Today’s modern approach to remote access must be designed for multiple data centers, both physical and virtual, and Netskope for Private Access does just that. We’re pleased to provide our customers with a next-generation approach to accessibility, for any app, on any device, in any environment.”

Key capabilities of Netskope for Private Access include:

• Zero-trust access to corporate applications: Protect data and resources with application-level access control based on user identity, group membership, and device security posture.
  • Access to applications in multiple networks, without hairpinning: Access private applications in the cloud and in the data center seamlessly without the latency of routing traffic through the corporate network.
  • Authorize before connect: Authenticate and authorize users and devices in the Netskope Cloud before connecting them to IT services.
  • Protect internal resources: Block inbound access to physical or virtual networks and shield internal corporate resources from outside threats.
  • Support any application, any protocol and any device: Enable transparent, secure access to resources with browsers, apps or native clients on Windows, Mac, and iOS.
  • Seamless and transparent user experience: Using a unified, light-weight client, provide users simultaneous, secure access to enterprise private applications in public clouds, in SaaS environments, and via the Web.
  • No hardware or network changes: Simplify IT operations using a scalable, cloud-based platform that integrates with existing IAM and SIEM solutions.

Netskope for Private Access is now integrated into the Netskope Platform and is available in beta and will be generally available in the fourth quarter of 2019. For more information, please visit netskope.com/private-access-beta.

Netskope is the leader in cloud security. We help the world’s largest organizations take full advantage of the cloud and web without sacrificing security. Our patented Cloud XD technology eliminates blind spots by going deeper than any other security provider to quickly target and control activities across thousands of cloud services and millions of websites. With full control through one cloud-native interface, our customers benefit from 360-degree data protection that guards data everywhere and advanced threat protection that stops elusive attacks. Netskope — smart cloud security.