Die Zukunft von Zero Trust und SASE ist jetzt! Jetzt anmelden

• Edge-Produkte von Security Service Chevron

Schützen Sie sich vor fortgeschrittenen und cloudfähigen Bedrohungen und schützen Sie Daten über alle Vektoren hinweg.

• Borderless SD-WAN Chevron

Stellen Sie selbstbewusst sicheren, leistungsstarken Zugriff auf jeden Remote-Benutzer, jedes Gerät, jeden Standort und jede Cloud bereit.

• Secure Access Service Edge Chevron

Netskope SASE bietet eine Cloud-native, vollständig konvergente SASE-Lösung von einem einzigen Anbieter.

Die Plattform der Zukunft heißt Netskope

Intelligent Security Service Edge (SSE), Cloud Access Security Broker (CASB), Cloud Firewall, Next Generation Secure Web Gateway (SWG) und Private Access for ZTNA sind nativ in einer einzigen Lösung integriert, um jedes Unternehmen auf seinem Weg zum Secure Access Service zu unterstützen Edge (SASE)-Architektur.

Netskope Produktübersicht
Netskope-Video
Next Gen SASE Branch ist hybrid – verbunden, sicher und automatisiert

Netskope Next Gen SASE Branch vereint kontextsensitives SASE Fabric, Zero-Trust Hybrid Security und SkopeAI-Powered Cloud Orchestrator in einem einheitlichen Cloud-Angebot und führt so zu einem vollständig modernisierten Branch-Erlebnis für das grenzenlose Unternehmen.

Erfahren Sie mehr über Next Gen SASE Branch
Menschen im Großraumbüro
Entwerfen einer SASE-Architektur für Dummies

Holen Sie sich Ihr kostenloses Exemplar des einzigen Leitfadens zum SASE-Design, den Sie jemals benötigen werden.

Jetzt das E-Book lesen
  • NewEdge Chevron

NewEdge ist die weltweit größte und leistungsstärkste private Sicherheits-Cloud.

• Cloud-Sicherheitsplattform Chevron

• Technologiepartner und Integrationen Chevron

Netskope arbeitet mit den stärksten Unternehmen im Bereich Unternehmenstechnologie zusammen.

Nutzen Sie eine Secure Access Service Edge (SASE)-Architektur

Netskope NewEdge ist die weltweit größte und leistungsstärkste private Sicherheits-Cloud und bietet Kunden eine beispiellose Serviceabdeckung, Leistung und Ausfallsicherheit.

Mehr über NewEdge erfahren
NewEdge
Ihr Netzwerk von morgen

Planen Sie Ihren Weg zu einem schnelleren, sichereren und widerstandsfähigeren Netzwerk, das auf die von Ihnen unterstützten Anwendungen und Benutzer zugeschnitten ist.

Whitepaper lesen
Ihr Netzwerk von morgen
Netskope Cloud Exchange

Cloud Exchange (CE) von Netskope gibt Ihren Kunden leistungsstarke Integrationstools an die Hand, mit denen sie in jeden Aspekt ihres Sicherheitsstatus investieren können.

Erfahren Sie mehr über Cloud Exchange
Netskope-Video

Mehr über NewEdge erfahren
Ermöglichen Sie die sichere Nutzung generativer KI-Anwendungen mit Anwendungszugriffskontrolle, Benutzercoaching in Echtzeit und erstklassigem Datenschutz.

Erfahren Sie, wie wir den Einsatz generativer KI sichern
ChatGPT und Generative AI sicher aktivieren

Erfahren Sie mehr über Zero Trust
Netskope erhält die FedRAMP High Authorization

Wählen Sie Netskope GovCloud, um die Transformation Ihrer Agentur zu beschleunigen.

Erfahren Sie mehr über Netskope GovCloud
Netskope GovCloud
  • Ressourcen Chevron

• Blog Chevron

• Veranstaltungen& Workshops Chevron

• Security Defined Chevron

Neueste Blogs

Wie Netskope die Zero-Trust- und SASE-Reise durch Security Service Edge (SSE)-Funktionen ermöglichen kann.

SASE Week 2023: Ihre SASE-Reise beginnt jetzt!

Wiederholungssitzungen der vierten jährlichen SASE Week.

Entdecken Sie Sitzungen
SASE Week 2023

Erfahren Sie mehr über Security Service Edge
  • Unsere Kunden Chevron

Netskope bedient mehr als 2.000 Kunden weltweit, darunter mehr als 25 der Fortune 100-Unternehmen

• Kundenlösungen Chevron

Wir sind für Sie da, stehen Ihnen bei jedem Schritt zur Seite und sorgen für Ihren Erfolg mit Netskope.

• Netskope Community Chevron

Lernen Sie von anderen Netzwerk-, Daten- und Sicherheitsexperten.

• Schulung und Zertifizierung Chevron

Wir helfen unseren Kunden, auf alles vorbereitet zu sein

Sehen Sie sich unsere Kunden an
Das talentierte und erfahrene Professional Services-Team von Netskope bietet einen präskriptiven Ansatz für Ihre erfolgreiche Implementierung.

Erfahren Sie mehr über professionelle Dienstleistungen
Netskope Professional Services
Die Netskope-Community kann Ihnen und Ihrem Team dabei helfen, mehr Wert aus Produkten und Praktiken zu ziehen.

Zur Netskope Community
Die Netskope-Community

Erfahren Sie mehr über Schulungen und Zertifizierungen
  • Unternehmen Chevron

• Warum Netskope? Chevron

• Leadership Chevron

Unser Leadership-Team ist fest entschlossen, alles zu tun, was nötig ist, damit unsere Kunden erfolgreich sind.

• Partner Chevron

Unterstützung der Nachhaltigkeit durch Datensicherheit

Netskope ist stolz darauf, an Vision 2045 teilzunehmen: einer Initiative, die darauf abzielt, das Bewusstsein für die Rolle der Privatwirtschaft bei der Nachhaltigkeit zu schärfen.

Unterstützung der Nachhaltigkeit durch Datensicherheit
Am besten in der Ausführung. Am besten in Sachen Vision.

Im 2023 Gartner® Magic Quadrant™ für SSE wurde Netskope als führender Anbieter ausgezeichnet.

Report abrufen

Erfahren Sie mehr über Netskope-Partner

Netskope ist der erste Anbieter, der Security Service Edge weltweit mit einem nahtlosen, lokalisierten Erlebnis bereitstellt

With its extensively-peered NewEdge Private Security Network, customers benefit from security coverage everywhere without performance trade-offs

SANTA CLARA, Calif. – December 7, 2023 – Netskope, a leader in Secure Access Service Edge (SASE), today announced the completion of the rollout of Localization Zones to its NewEdge security private cloud offering a localized experience for 220 countries and territories, including every non-embargoed UN member state.

While a move to a cloud web proxy or Security Service Edge (SSE) solution brings significant advantages in terms of security coverage and reduction of management overhead, maintaining a localized user experience has been a challenge for enterprises. Users can be met with a broken experience – websites and applications serving the wrong content or potentially in a different language – based on the location of the web security service or SSE data center, not the user. In extreme cases, access to entire websites or applications can be blocked entirely.

With 205 Localization Zones, in addition to Netskope’s current footprint of full compute data centers in 71 regions, Netskope’s global coverage is unmatched by any other Security Service Edge vendor and provides a localized experience for over 220 countries and territories. Combined with native support for per-customer Dedicated Egress IPs — without requiring any performance-sapping backhauling — Netskope meets the most demanding requirements of customers adopting security services in the cloud or looking to consolidate multiple disparate security functions into a unified platform while achieving the highest levels of security, performance, and reliability.

First rolled out in February 2023, Localization Zones deliver the same digital experience for customers as going direct-to-net, regardless of where they are accessing from. Customers benefit from native language and localized content support for websites, as well as access to geo-fenced content and applications, even if there is no in-country data center.

“Data residency is one thing, and user experience is another. We use more than 80 of Netskope’s NewEdge global data centres to meet our data processing compliance requirements, but for a truly global business like ours, compliance alone is not enough,” said David Mann, Managing Director – Information Security & Infrastructure Services at PageGroup. “Netskope’s NewEdge Localization Zones mean that our data routing decisions don’t determine things like the language that our employees search results are returned in – or the geographical IP-restricted web services that they are able to access. This gives Netskope much more freedom to make performance-based routing decisions to maximize user experience and enhance resilience.”

Over the last 18 months, Netskope has also completed a number of enhancements to the NewEdge private cloud platform, including:

• Growth of its global footprint of regions powered by full compute data centers by more than 40%, each offering a complete SSE stack including Cloud Firewall, SWG, inline CASB, ZTNA, and data and threat protection continuing to drive down on ramp latency and enhance the user experience
  • Addition of a significant presence in Mainland China, providing fast and reliable access to both domestic and international applications and content
  • Significant expansion of global Management Plane footprint, more than doubling the number of regions available, including Management Planes across the United States and the European Union (EU), Australia, Saudi Arabia, Singapore, Switzerland, and the United Kingdom, helping customers meet data privacy and compliance requirements
  • Continued enhancements of the ‘connectedness’ of its infrastructure with more than 3000 adjacencies to more than 620 unique ASNs today, reducing latency on the first and last mile, further enhancing the user and application experience

“With NewEdge, customers aren’t forced to make trade-offs when it comes to security, user experience, and performance,” said Jason Hofmann, SVP of Platform Strategy and Architecture at Netskope. “Our customers benefit from something that no other vendor can match — a user experience that is indistinguishable from direct-to-net for virtually every user on the planet, not only from a throughput and latency point-of-view, which was a milestone we achieved a few years ago, but now also from a content localization standpoint. Whether working from a hotel in Barbados, an airport in Bahrain, a branch office in Brazil, a factory in Bangladesh, or a home in Belgium, the user experience is preserved. This holds true even for the smallest countries in the world — countries whose entire populations could fit in a small football stadium — such as Tuvalu or Palau.”

For further information about Netskope’s NewEdge, the world’s largest, highest-performing security cloud, visit here.

Netskope, a global SASE leader, helps organizations apply zero trust principles and AI/ML innovations to protect data and defend against cyber threats. Fast and easy to use, the Netskope platform provides optimized access and real-time security for people, devices, and data anywhere they go. Netskope helps customers reduce risk, accelerate performance, and get unrivaled visibility into any cloud, web, and private application activity. Thousands of customers trust Netskope and its powerful NewEdge network to address evolving threats, new risks, technology shifts, organizational and network changes, and new regulatory requirements. Learn how Netskope helps customers be ready for anything on their SASE journey, visit netskope.com.